!

Halo Reach Decap

[0] @ Piątek, 21 Stycznia 2011 02:06CET

Halo Reach Decap

Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się jak mogłyby wyglądać współczesne hity w wydaniu na ośmiobitowe konsolki to ta gra jest właściwym produktem - "Pixel Force" w postaci Erica David Rutha, który ma już na swoim koncie decap "LEFT FOR DEAD", czy też "DJ HERO" (nomen omen, tytuł wzbudził duże zainteresowanie, na tyle duże i dużych, że musiał zniknąć z oficjalnej strony autora) tym razem zawziął się na sztandarowy projekt microsoftowej konsolki XBox - HALO Reach (Jestem święcie przekonany, że i ta produkcja zyska zapewne odpowiednie zainteresowanie i znów trzeba będzie szukać jej po sieci).

Halo Reach w wydaniu Rutha to przyjemna i wciągająca platformówka, w której przyjdzie nam walczyć z religijnym przymierzem convenantów, a to skacząc i strzelając, a to jeżdząc łazikiem. Efekt jest na tyle ciekawy, że spokojnie można przyjąć, że gdyby ktoś wpadł na pomysł Halo w połowie lat '80, tak właśnie ta gra by wyglądała:)

Gierka, stylizowana na produkcję z Nintendo 8, tak naprawdę powstała w ciągu 1,5 miesiąca za pomocą silnika Yo Yo Games' Game Maker 8 Pro.

 

wstecz21/01/2011 02:06
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU