!

[SEGA] Zestaw GFX dla KegaFusion 3.46

[0] # EmuFrance | Czwartek, 5 Stycznia 2012 22:07CET

[SEGA] Zestaw GFX dla KegaFusion 3.46

Na łamach serwisu EmuFrance pojawiła się nowa aktualizacja zestawu pluginów graficznych dla Kega Fusion jednego z najlepszych multiemulatorów konsol SEGI (SMS,SG,SMD,X32) w formacie .rpi (można także zastosować w VBA-m i Regenie). Oprócz standardowych odmian, do których jesteśmy już aż za bardzo przyzwyczajeni (szczerze nie odpowiada mi ani SAI, ani Eagle, ani HQX - jedynym modyfikatorem, który używam nacodzień jest HLSL, ale o tym wszyscy wiedzą, którzy odwiedzają TRY2EMU:P), dołączono także plugin xBR (Johannes Kopf - Microsoft, i Dani Lischinski z The Hebrew University, w linkach można przeglądnąć dokumentacje na łamach strony Kopfa), który dość dobrze wygładza sobie (bez wielkich strat w FPSie) generowany obraz ze starych gier.

Do pakietu dodano także źródła wtyczek i skompilowane xBR dla emulatorów używających shaderów (pliki .cg - np. Snes9x).

Poniżej podgląd tego jak wyglądają Sonic przed i po zastosowaniu filtru xBR a w downloadzie dla całkowitych leniuchów Kega 3.46 z dołączonym folderem z wtyczkami i samo folder.

Sonic the Hedgehog (xBr)
Sonic the Hedgehog (bez filtrów, tylko Bilinear)
Garfield - Caught in the Act (xBR)

Plugins Pack for Kega Fusion 3.0 and later, Regen and VBA-M

  • 2012/01/05 Revision:
    • Add xBR 3.3b version (+source 3.5): 2xBR, 3xBR, 4xBR
wstecz05/01/2012 22:07
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU