Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Kompilacja z EmuCR.
Revision: 710
Author: [email protected] Date: 08:07:07, 6 kwietnia 2011
- add movie/state with thousand of "fake" lag
Revision: 709
Author: [email protected] Date: 07:27:32, 6 kwietnia 2011
- pad polling output
Revision: 708
Author: [email protected] Date: 05:49:31, 6 kwietnia 2011
- Fix runtest.lua to append to, not overwrite, results file
Revision: 707
Author: [email protected] Date: 05:22:58, 6 kwietnia 2011
- Add the expected output for the tests
Revision: 706
Author: [email protected] Date: 05:03:08, 6 kwietnia 2011
- Create a regression testing framework. That is, store frame-by-frame checksums of important parts of the internals as we replay a couple of TAS movies, so we can make sure not ,to accidentally change the synchronization.