!

[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN675

[0] @ środa, 16 Marca 2011 11:45CET

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

 

Póki co, ostatnie wersje PSXjin wykazują parę błędów, które dość mocno niszczą ograniczają przyjemność rozrywki - pad USB nie reaguje pod żadnym pluginem, od czasu do czasu wbudowany plugin graficzny nie przyjmuje parametrów, ewentualnie sypie błędem DIRECTX. Jednak jeśli ktoś lubi praktycznie bezproblemową grę, powinnien sięgnąć po starsze, bardziej dopracowane emulatory PSX - np. ePSX, a nie katować się wersjami deweloperskimi. Istnieje szansa, iż wszystkie błędy wynikają z kompilacji, gdyż plik jak zwykle, jest dystrybuowany przez EmuCR, które znane jest z dość radosnego podejścia do kwestii kodu, np. potrafi wrzucać wersję pod Windowsy, kiedy poprawki dotyczą tylko wersji dla linuksa (vide FCE Ultra).

 

"MOTORACER" PSXjin 2.0.2 975 - problemy z padem całkowicie wykluczają wygodną grę.

 

Revision: 675

Author: [email protected] Date: 05:45:41, 16 marca 2011

  • Need to copy info from your strange structure.

Revision: 672

Author: [email protected] Date: 04:46:55, 16 marca 2011

  • Cueparse stuff


Revision: 671

Author: mgambrell Date: 04:38:02, 16 marca 2011

  • bug!


Revision: 670

Author: mgambrell Date: 04:36:10, 16 marca 2011

  • add filename to cueparser


Revision: 669

Date: 04:12:48, 16 marca 2011

  • Progress towards cue reading. Need help copying data.


Revision: 668

Author: [email protected] Date: 02:09:11, 16 marca 2011

  • cue parsing classes.

 

wstecz16/03/2011 11:45
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU