Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Emulator dość mocno ogranicza ilość możliwych pluginów (tylko pluginy kontrolerów), natomiast jako jedyny pozwala pozwala podczas emulacji zmienić parametry programu - tego nie potrafi żaden inny stuff bazujący na kodzie PCSX. Program też nie pozwala używać orginalnych płyt PSX (brak pluginu CDR), więc pozostaje wcześniejsze zrzucanie płyt do ISO (grrrr....)
Niestety emulator wybitnie umyka mi przed kompilacją, wrzucam więc wersję oferowaną przez EmuCR, skąd ECR ją bierze - nie wiem, jednak działa bez zarzutu.
Revision: 666
- Author: [email protected] Date: 06:59:30, 14 marca 2011
- Remove the sample crash saves, replace with Seifer's Sword issue save.
Revision: 665
Author: [email protected] Date: 06:58:40, 14 marca 2011
- Bandaid for crappy Compression loading code. Codec will still fail if > 1024KB, but that won't happen, hopefully ever.
Revision: 664
Author: [email protected]
- A lil' bit better. AVIs now split before the 2 GB limit.
Revision: 663
- Author: [email protected] Date: 19:15:11, 13 marca 2011
- Fixed CD Swapping.