!

PSXJIN Beta svn662

[0] @ Piątek, 11 Marca 2011 11:14CET

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

Emulator dość mocno ogranicza ilość możliwych pluginów (tylko pluginy kontrolerów), natomiast jako jedyny pozwala pozwala podczas emulacji zmienić parametry programu - tego nie potrafi żaden inny stuff bazujący na kodzie PCSX. Program też nie pozwala używać orginalnych płyt PSX (brak pluginu CDR), więc pozostaje wcześniejsze zrzucanie płyt do ISO (grrrr....)

Bez kontrolera ani rusz, a gra na klawiaturze w RTYPE jest dla prawdziwych hardkorow.

Revision: 662

Author: mgambrell Date: 04:35:29, 11 marca 2011

  • spu: fix crashing issue with channels getting noise switched off while active. now the noise flag is only latched at KEYON time. in retrospect, there should probably be a lot of things working this way that arent, but i didnt think of it til now. but ill save changing those for later...

Revision: 661

Author: kylethomson Date: 04:11:35, 11 marca 2011

  • Samplenum crash 2, right before you lose control to the 'cutscene'

Revision: 660

Author: kylethomson Date: 02:00:01, 11 marca 2011

  • Bandaiding the retarded child, plus a crash causing savestate for final fantasy 8. (sans fix).

Revision: 659

Author: andres.delikat Date: 23:08:55, 5 marca 2011

  • Remove a bunch of non-windows code that is likely broken, and hopelessly outdated

     
wstecz11/03/2011 11:14
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU