!

[N64] 1964mod V1.4.1 Beta QuickFix 1

[0] @ Piątek, 4 Marca 2011 22:46CET

[N64] 1964mod V1.4.1 Beta QuickFix 1

Obiecywany od dwóch dni QuickFix do nowej bety modyfikacji 1964, emulatora NINTENDO64, w końcu został opublikowany i można go już testować. Całkiem przyjemnie to hula, a jeśli ktoś lubi pogrzebać w ustawieniach pluginu graficznego, można całkiem porządnie poprawić jakość grafiki, nawet bez specjalnych paczek z teksturami wysokiej rozdzielczośći.

 

1964mod v1.4.2(beta) Quickfix v1

Core Changes & Fixes

1.     experimental AI Interrupt codes (bugfix)

  • fix In-Fisherman Bass Hunter 64 in-game audio exception
    • fix “SP DMA READ, SP_DRAM_ADDR_REG not in RDRam space” for Zilmar Audio

2.   "maximized" window placement size tied to "normal" window placement size (enh/bugfix)
  • add new 1964Core.ini entries for "maximized" window
  • remove "maximized" window dependency on "normal" window placement size

3.     obsolete & duplicate codes cleanup & refactor codes (enh/bugfix)

  • improve BitMaps codesremove duplicate codes from hToolBar & hStatusBar

  • improve move window codes

  • remove duplicate & redundant codes from aWinMain

  • improve aWinMain codes

4.    random crash from codes instability (bugfix)
  • revert fix on "failure to cache texture after 1st game run" from emu

Plugin Changes & Fixes

1.    apply new fix for "failure to cache texture after 1st game run" on MyGlide64

 

wstecz04/03/2011 22:46
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU