Obiecywany od dwóch dni QuickFix do nowej bety modyfikacji 1964, emulatora NINTENDO64, w końcu został opublikowany i można go już testować. Całkiem przyjemnie to hula, a jeśli ktoś lubi pogrzebać w ustawieniach pluginu graficznego, można całkiem porządnie poprawić jakość grafiki, nawet bez specjalnych paczek z teksturami wysokiej rozdzielczośći.
1964mod v1.4.2(beta) Quickfix v1
Core Changes & Fixes
1. experimental AI Interrupt codes (bugfix)
- fix In-Fisherman Bass Hunter 64 in-game audio exception
-
fix “SP DMA READ, SP_DRAM_ADDR_REG not in RDRam space” for Zilmar Audio
-
- add new 1964Core.ini entries for "maximized" window
-
remove "maximized" window dependency on "normal" window placement size
3. obsolete & duplicate codes cleanup & refactor codes (enh/bugfix)
-
improve BitMaps codesremove duplicate codes from hToolBar & hStatusBar
-
improve move window codes
-
remove duplicate & redundant codes from aWinMain
-
improve aWinMain codes
- revert fix on "failure to cache texture after 1st game run" from emu
Plugin Changes & Fixes
1. apply new fix for "failure to cache texture after 1st game run" on MyGlide64