!

[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2940

[0] @ Piątek, 19 Kwietnia 2013 23:00CET

[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2940

FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.

FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.

FCE Ultra X[SVN 2940]

Author: ansstuff | Date: 19 kwietnia 2013 18:34:55

  • Video config: added "Square pixels" option, enabled by default
  • Video config: renamed "Use console BG color for empty areas" option to just "BG color"
  • Video config: added aspect ratio fields for customizing "TV Aspect" ratio, by default it's 4/3

FCE Ultra X[SVN 2939]

Author: ansstuff | Date: 19 kwietnia 2013 14:58:14

  • Savestates: fixed errors handling (broken by previous commit)

FCE Ultra X[SVN 2938]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 21:40:57

  • added optional arguments to suppress messages on state load/save
  • the argument was added in the following functions
  • state.cpp:FCEUI_LoadState
  • state.cpp:FCEUI_SaveState
  • state.cpp:FCEUSS_Save
  • state.cpp:FCEUSS_Load
  • This helped with the periodic saving where you don't really want the
  • save message popping up every time there's a save.

FCE Ultra X[SVN 2937]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 07:27:54

  • fixed sdl/SConscript to only compile gui.cpp when using GTK in SConstruct

FCE Ultra X[SVN 2936]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:42:35

  • added #include "types.h" to fceu.h

FCE Ultra X[SVN 2935]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:41:09

  • removed a debugging printf I had left

FCE Ultra X[SVN 2934]

Author: xhainingx | Date: 18 kwietnia 2013 06:17:34

  • added --periodicsaves command line argument in sdl.cpp:DoFun(), it will save to the state specified by --savestate periodically. The interval is currently decided by a #define in sdl.h. I have it this way because you have to mod by the interval, and having this be a compile time value lets the compiler optimize out the modulo operation. Since this check will happen so frequently I thought this was better. However, if this is better suited to something configurable, I am willing to change it.
wstecz19/04/2013 23:00
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU