!

[SMD] LibRetro - Genplus-gx 1.7.4.x SVN873

[1] @ !!! Czwartek, 19 Czerwca 2014 01:48 CET [19-06-2014 01:30 CET]

[SMD] LibRetro - Genplus-gx 1.7.4.x SVN873

Oficjalna wersja emulatora GenPlus-GX w postaci wkładu dll biblioteki libretro, którą można używać np. poprzez frontend RetroArch

Sega Genesis:LibRetro:Genesis Plus GX:B.O.B:Electronic Arts, Inc.:Gray Matter Inc.:1993:
B.O.B (Electronic Arts, Inc., 1993)

genplus-gx[SVN 873]

Author: ekeeke31 | Date: 18 czerwca 2014 23:02:38

  • Updated latest builds

genplus-gx[SVN 866]

Author: ekeeke31 | Date: 5 kwietnia 2014 14:37:32

  • [libretro] added current Win32 build to repository

genplus-gx[SVN 864]

Author: ekeeke31 | Date: 5 kwietnia 2014 14:25:07

  • [libretro] added support for Master System homemade multitap

genplus-gx[SVN 862]

Author: ekeeke31 | Date: 5 kwietnia 2014 00:43:43

  • [libretro] fixed typo

genplus-gx[SVN 861]

Author: ekeeke31 | Date: 5 kwietnia 2014 00:35:27

  • [libretro] fixed core resolution changes detection

genplus-gx[SVN 857]

Author: ekeeke31 | Date: 1 kwietnia 2014 20:13:51

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx[SVN 855]

Author: ekeeke31 | Date: 2 marca 2014 17:47:44

  • [libretro]
  • - fixed framebuffer size for PAL interlaced mode
  • - added support for in-game resolution changes through RETRO_ENVIRONMENT_SET_SYSTEM_AV_INFO

genplus-gx[SVN 847]

Author: ekeeke31 | Date: 17 grudnia 2013 17:08:38

  • [libretro] synced with latest github pull request

genplus-gx[SVN 845]

Author: ekeeke31 | Date: 1 grudnia 2013 13:32:23

  • [libretro] fixed configurable YM2612 DAC quantization option

genplus-gx[SVN 844]

Author: ekeeke31 | Date: 27 listopada 2013 23:08:52

  • [libretro] improved libretro implementation
  • .added support for .mdx ROM files
  • .added missing core settings (system hardware, region, lock-on, multitap, master system FM,...)
  • .fixed viewport width when NTSC Filter is enabled with Mega Drive or Mega CD games using H-32 mode
  • .code cleanup

genplus-gx[SVN 809]

Author: ekeeke31 | Date: 1 lipca 2013 22:09:48

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx[SVN 790]

Author: ekeeke31 | Date: 17 czerwca 2013 22:40:07

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx[SVN 787]

Author: ekeeke31 | Date: 17 czerwca 2013 02:00:10

  • [libretro] fixed compilation issues & removed unused code

genplus-gx[SVN 780]

Author: ekeeke31 | Date: 16 czerwca 2013 22:32:48

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx[SVN 771]

Author: ekeeke31 | Date: 19 kwietnia 2013 16:55:53

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx[SVN 765]

Author: ekeeke31 | Date: 19 kwietnia 2013 16:29:15

  • [libretro] fixed retro_reset function: using soft-reset is not safe as it doesn't reset the whole system (RAM, VDP, etc)
NOWSZY [SMD] LibRetro - Genplus-gx 1.7.4.x SVN889

genplus-gx [SVN 889]

Author: ekeeke31 | Date: 17 sierpnia 2014 18:32:00

  • [libretro] added core options for inverting MD Mouse Y-axis (needed by Populous II) & showing lightgun crosshair

genplus-gx [SVN 888]

Author: ekeeke31 | Date: 17 sierpnia 2014 17:15:44

  • [libretro] fixed MD Mouse Y-axis & added support for XE-1AP second stick (bi-directional)

genplus-gx [SVN 886]

Author: ekeeke31 | Date: 17 sierpnia 2014 14:54:40

  • [libretro] improved LightGun, Terebi Oekaki & Pico pointer precision

genplus-gx [SVN 882]

Author: ekeeke31 | Date: 9 sierpnia 2014 19:08:03

  • [libretro] added support for MD Mouse, lightguns (Menacer, Justifier, Light Phaser), analog devices (Paddle, Sports Pad, XE-1AP) & PICO tablet

genplus-gx [SVN 881]

Author: ekeeke31 | Date: 9 sierpnia 2014 18:59:34

  • [libretro] synced with Github repository
NOWSZY [SMD] LibRetro - Genplus-gx 1.7.4.x SVN878

genplus-gx [SVN 878]

Author: ekeeke31 | Date: 20 lipca 2014 23:28:53

  • [libretro] synced with github repository

genplus-gx [SVN 877]

Author: ekeeke31 | Date: 14 lipca 2014 16:22:09

  • [Wii] fixed support for 3rd-party classic controllers with invalid calibration settings (continued)

genplus-gx [SVN 876]

Author: ekeeke31 | Date: 14 lipca 2014 16:06:20

  • [Wii] fixed support for 3rd-party classic controllers with invalid calibration settings

genplus-gx [SVN 875]

Author: ekeeke31 | Date: 7 lipca 2014 23:14:16

  • [Gamecube/Wii] fixed lightgun crosshair & CD leds positionning when using NTSC filter

genplus-gx [SVN 874]

Author: ekeeke31 | Date: 6 lipca 2014 20:59:10

  • [Core/VDP] improved Mode 5 sprite parsing accuracy (verified on real hardware)
wstecz19/06/2014 01:48
Inne treści związane z tematem
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.  
[retro] de: Lotek64 #64 8/12/2023 [retro] de: Lotek64 #64 8/12/2023
Ukazał się kolejny numer niemieckojęzycznego magazynu "Lotek64". Pismo związane ze sceną C64, prezentuje także informację o tematyce retro w szerokim tego słowa pojęciu - stąd znajdziemy w nim recenzję płyt z gatunku chiptunes, recenzję gier z innych platform czy też wywiady i opisy imprez. Na osobną uwagę zasługuje również kalendarium - w sam raz gdyby coś ...
[multi] Retro Virtual Machine 2.1.9 9/10/23 [multi] Retro Virtual Machine 2.1.9 9/10/23
To dość ciekawy projekt autorstwa Juana Carlosa González Amestoy, w którym w chwili obecnej zaemulujemy maszynki marki Sinclair i Amstrad tworząc ich wirtualne maszyny, środowisko pozwala nie tylko na odtworzenie ich pracy, ale dzięki shaderom także dość wierne odtworzenie obrazu CRT (dużo ustawień), dźwięku (znów jest na czym eksperymentować). RVM pozwala ...
[multi] Retro Virtual Machine 2.1.8 1/09/23 [multi] Retro Virtual Machine 2.1.8 1/09/23
To dość ciekawy projekt autorstwa Juana Carlosa González Amestoy, w którym w chwili obecnej zaemulujemy maszynki marki Sinclair i Amstrad tworząc ich wirtualne maszyny, środowisko pozwala nie tylko na odtworzenie ich pracy, ale dzięki shaderom także dość wierne odtworzenie obrazu CRT (dużo ustawień), dźwięku (znów jest na czym eksperymentować). RVM pozwala ...
[retro] Visual Pinball v10.7.4 Beta 18/03/23 [retro] Visual Pinball v10.7.4 Beta 18/03/23
Visual Pinball nie tylko pozwala na zabawę fliperami, ale też w miarę szybki i bezbolesny sposób, na tworzenie swoich własnych stołów pinballowych.  Oczywiście nic nie zastąpi prawdziwych maszyn, gdzie dobrze wykonany tilt i huk odbijanej metalowej piłeczki gwarantował świetną zabawę:). 
Do ściągnięcia
genesis plus gx libretro r873.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU