!

[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3

[0] @ Czwartek, 18 Kwietnia 2013 00:21CET

[MULTI] LSnes Delta ReRecording rr2 - delta 17 epsilon 3
Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI.

Changes for rr1-Δ17ε3: 

  • Fix status panel (and movie editor) flicker 
  • Actually fix the statuspane/movie-editor flicker 
  • Show effects of Lua in input display 
  • Offer lsmv.backup as file filter too for load lsmv 
  • Allow slowing down subframe advance (it used to always be very fast) 
  • Display current save slot information 
  • Add snes9x fonts 
  • Fix hotkeys stopping working after X-ing settings dialog 
  • Movie editor: Fix bug if extending finished movie 
  • Cap current_frame_first_subframe to movie size when recounting movie 
  • Movie editor: Interpret ctrl+click as right click 

Changes for rr1-Δ17ε2:

  • - Fix saving PNG screenshots
  • - Movie editor: Sweep axis
  • - Load selected slot in ro/rw/preserve/movie mode
  • - input.joyset: Preserve and invert user input
  • - Allow immediate saving at point of save
  • - Fix mouse movement
  • - Wxwidgets: Filter filenames in load/save dialogs, autoappend extensions
  • - data/verysmall.font is mising glyph 70 (F)
  • - Lua: CUSTOMFONT: Allow painting with halo
  • - Fix value search to work with byte types

Changes for rr1-Δ17ε1: 

  • - Commentary: Max bitrate limiting 
  • - Unconditionally reload hostmemory on loadstate 
  • - Lua: Query bindings, manipulate aliases, create inverse bindings 
  • - Fix crash with bitmaps and resetting Lua VM 
  • - More paint / reset fixes 
  • - Voicesubs: Don't access uninitialized variables 
  • - gui.text: Don't corrupt memory on rendering off bottom 
  • - Fix writing of screenshot magic to be reliable 
  • - Lua: Some new and backported input functions 
  • - Lua: input.port_type: Be consistent on type of port 0 
  • - Movie editor: Fix the reset delay counters to be right way around 
  • - Lua: input.controller_info 
  • -Lua: Document input.controller_info 
  • Lua: on_snoop2 
  • Lua: on_button and input.veto_button
wstecz18/04/2013 00:21
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU