!

[Arcade] Deweloperskie DevMAMEui 02/06/11

[0] @ !!! Piątek, 3 Czerwca 2011 08:15 CET [02-06-2011 11:09 CET]

[Arcade] Deweloperskie DevMAMEui 02/06/11

Nowa beta najnowszego Mame (12784), a w zasadzie pretekst do śledzenia zmian w postprocesorze HLSL. Plik zawierający MAMEUI i MAME jest przygotowany pod obsługę HLSL - w mame.ini znajdują się wpisy dla wersji ustawień jakie dax zaproponował w wątku na forum emudreams, a w archiwum oprócz MAME[mess]UI znajduję się zwykłe MAME aby można było je porównać (na plus klasycznego MAME, oczywiście).

Warto też poeksperymentować z nowym switchem, który dopiero co się pojawił, yiq_enable [wartość 1], pozwala on przetwarzać obraz tak, aby był on bardziej zbliżony do tego, co można było zobaczyć na ekranach kineskopowych w systemie NTSC. Ten tryb mocożerny, należy się spodziewać odczuwalnego spadku FPS. Więcej na ten temat znajduje się w dołączonej dokumentacji (pozostałe ustawienia).

Nie należy zakładać, że wszystko będzie działać w porządku, należy pamiętać, że to beta BETY i nie należy męczyć Mame/Mess Team błędami jakie znajdują się w tej wersji - napewno to kiedyś poprawią:P

Screenshoty dodam później.

 

HLSL Changelog in MAME

  • 12743: Moved "color floor" functionality to occur after scanlines but before shadow mask. Scanlines look much better and no longer cut black lines through the shadow mask. No whatsnew.
  • 12745: Fixing some scanline-alignment issues.
  • 12746: Fixed scanlines, nwn. This took much longer to fix than it should have. :[
  • 12747: nwn, reducing default scanline brightness offset to 0
  • 12752: NWN: Fixing the NTSC codec. Oops.
  • 12753: Keep HLSL prescaling from blowing out VRAM when regular prescaling is enabled.
  • 12780: Kill height-based HLSL prescaling, only prescale based on frame width. Brings Kangaroo's prescale down from 5 to 2 and thus within a more reasonable GPU budget. Games that have a ridiculously higher vertical resolution than horizontal resolution will still have issues.
  • 12783: Split HLSL code into a separate file, d3dhlsl.c/.h. Also split drawd3d.c into a couple of headers. [Ryan Holtz, Bat Country Entertainment]
wstecz03/06/2011 08:15
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU