BobBudowniczy @ 08/04/2019 12:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

BobBudowniczy @ 06/04/2019 00:25

Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.

BobBudowniczy @ 04/04/2019 12:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

Faust @ 25/03/2019 23:43

Ho, ho, ho... cud się stał i pojawiła się nowa wersja GearBoy autorstwa Ignacio Sancheza. Ostatnia aktualizacja tego emulatora w wersji pod Windows, oficjalnie wrzucona na GitHub odbyła się... 3 lata temu;) Co prawda gro zmian, jakie GB dotknęły dotyczą przede wszystkim portów pod Linuksa, jednak mała lektura wpisów w repo nikomu jeszcze nie zaszkodziła;), a jest parę zmian, które zapowiadają parę miłych dodatków. GearBoy jest kolejnym emulatorem konsoli Nintendo GameBoy i Color Gameboy, z całkiem dobrym współczynnikiem działających gier. Oprócz wersji pod Windowsy, istnieje także port iOS i Linuxa we » więcej

Faust @ 25/03/2019 00:01

Virtual GameBoy (VGB) to program, który emuluje rodzinę przenośnych konsol firmy Nintendo - GameBoy, Super GameBoy i GameBoy Color. Początek rozwoju VGB sięga roku 1995 roku, kiedy to autor  Marat Fayzullin, rozpoczął nad nim pracę, bazując na informacji z sieci i jego wcześniejszych doświadczeń z emulatorem fMSX.

BobBudowniczy @ 18/03/2019 12:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

BobBudowniczy @ 18/03/2019 00:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

BobBudowniczy @ 28/02/2019 00:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

BobBudowniczy @ 27/02/2019 00:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

Faust @ 25/02/2019 23:48

mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z emulowaną konsolą. Dla chcących śledzić na bieżąco rozwój tego emulatora dobrą wiadomością będzie informacja, iż projekt ma swoje "nocne" kompilacje - binarki znajdziecie tutaj

Faust @ 24/02/2019 01:01

Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. Tak jak w wypadku pozostałych projektów z serii NoCash, autor zdecydował się zmienić dostęp do najnowszych wersji - są one dostępne dla wszystkich, a nie jak wcześniej poprzednia wersja była publicznie uwalniana, a wersja najnowsza tylko dla osób dotujących projekt. Warto więc pomyśleć o dotacji, zważywszy, że Korth tworzy projekty, które należą do jednych z lepszych emulatorów obsługiwanych platform, a według informacji na jego stronie dotacje to jedno z głównych źródeł jego utrzymania » więcej

Faust @ 10/02/2019 21:56

GameBoo jest emulatorem konsoli Nintendo GameBoy/Color autorstwa Julien 'MS-DOS1999' Magnin, prosty i nieskomplikowany emulator (wymaga openAl i to nie każdego;) stąd dodatek do ściągnięcia), daje możliwość powrotu do starych monochromatycznych tytułów na tego handhelda.

Faust @ 09/02/2019 00:06

Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. Tak jak w wypadku pozostałych projektów z serii NoCash, autor zdecydował się zmienić dostęp do najnowszych wersji - są one dostępne dla wszystkich, a nie jak wcześniej poprzednia wersja była publicznie uwalniana, a wersja najnowsza tylko dla osób dotujących projekt. Warto więc pomyśleć o dotacji, zważywszy, że Korth tworzy projekty, które należą do jednych z lepszych emulatorów obsługiwanych platform, a według informacji na jego stronie dotacje to jedno z głównych źródeł jego utrzymania » więcej

BobBudowniczy @ 08/02/2019 00:45

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, » więcej

BobBudowniczy @ 08/02/2019 00:25

Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Przeszukaj newsy

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt