try2emu

Faust @ 24/01/2019 23:08

Mateusz Viste opublikował nową wersję emulatora ZBoy, który pozwoli nam odpalić pod linuksem i windowsem udawaną konsolę NINTENDO GameBoy. Biorąc  pod uwagę dwuletni zastój to i zmian jest odpowiednia ilość, warto z nich nadmienić o supporcie dla spakowanych archiwów (zip), dodanie emulacji dźwięku, zmiany w obsłudze gry poprzez sieć (emulator pozwala na prowadzenie potyczek pomiędzy dwoma emulatorami) i sporą ilość zmian technicznych, które uprzyjemnią nam granie na wirtualnej konsoli. Zboy posiada również inne funkcjonalności, o których warto wspomnieć - przy praktycznie zerowym wysiłku można podkolorować dowolną grę używając specjalnie spreparowany plik z paletą, czy też pozwala » więcej

Faust @ 01/05/2015 13:51

Mateusz Viste opublikował nową wersję emulatora Zboy, który pozwoli nam odpalić pod linuksem i windowsem udawaną konsolę NINTENDO GameBoy. Nowa wersja została wzbogacona o obsługę SDL2.

Faust @ 23/04/2012 00:27

Mateusz Viste opublikował nową wersję emulatora Zboy, który pozwoli nam odpalić pod linuksem i windowsem udawaną konsolę NINTENDO GameBoy. Nowa wersja została wzbogacona o GUI, która pozwoli nam ominąć wpisywanie komend, jak i możliwość podkolorowania paru tytułów jakie ukazały się na tego monohromatycznego handhelda.

Faust @ 17/01/2012 18:07

Mateusz Viste pewnie podrzucił mi info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86), jednak jeszcze nie zerknąłem do poczty;) Czas zobaczyć, co też nowego pojawiło się w naszym rodzimym projekcie, który pozwoli przypomnieć sobie monochromatyczny świat tych konsolek. Update: Byłbym nie fair w stosunku do autora, który wrzucił też parę słów od siebie dotyczących tej wersji emulatora, a tak jak pisałem wcześniej ogólne zamieszania chorobowo-przeprowadzkowe "uchroniło" mnie od przeglądania korespondencji: Warte uwagi są dwie pozycje: optymalizacja kodu powodująca wzrost wydajności emulatora o 1500%, oraz dodanie funkcji gry sieciowej poprzez emulację połączenia szeregowego konsoli GameBoy (funkcja ta jest mocno eksperymentalna, nie działa w 100% » więcej

Faust @ 05/09/2011 01:29

Mateusz Viste podrzucił info o nowej wersji swojego emulatora Nintendo GameBoy dla linuksa (x86/x64) i Windows (x86). Jak autor informuje: Wersja v0.50 jest przepisana i skompilowana w języku C (poprzednie wersje pisałem w FreeBASICu), dzięki czemu zBoy stał się szybszy, oraz łatwiejszy w portowaniu na inne platformy. W wersji tej poprawiłem także kilka drobnych błędów, m.in. błąd emulacji CPU, dzięki czemu wszystkie gry z serii Megaman stały się grywalne.

Faust @ 28/02/2011 15:11

Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatorka NINTENDO GAMEBOY,  nawet ze względu na to, że to nasz rodzimy, Polski projekt, warto go śledzić i odnotować, poprawki przynoszą wizualnie poprawę w skalowaniu okna emulatora i poprawki błedów mogących prowadzić do zawieszenia emulatora. zBoy wspiera także kilka dodatkowych funkcji, jak inteligentne zapamiętywanie najlepszych wyników w grach, które same nie potrafią tego zrobić, czy też wyostrzanie obrazu przy użyciu graficznych algorytmów, takich jak EPX, Eagle... Po lewej widoczny jest zrzut ekranu z użyciem standardowego skalowania (tzw. metoda "nearest-neighbour"), a po prawej ten sam zrzut z wyostrzonym obrazem (używając algorytmu EPX).    zBoy v0.12 [28 Feb 2011]  Added the "--EPXSCALE" » więcej

Faust # EmuCr | 02/02/2011 12:43

Mamy kolejny polski akcent wśród emulatorów, Mateusz Viste opublikował nową wersję swojego emulatoa NINTENDO Game Boy - zBoy, dostępny dla Dos, Win i Linuksa. Autor rozpoczął pracę nad tym emulatorem gdyż jak pisze "...nie miał nigdy okazji pracować z komputerami na najniższym możliwym poziomie (na poziomie kodu maszynowego). zBoy jest sposobem na naukę tematów związanych z architekturą mikroprocesorów, językiem assembler, adresacją pamięci". Obecnie, emulator potrafi poprawnie emulować praktycznie wszystkie instrukcje procesora konsoli GameBoy (który to procesor jest, swoją drogą, nieco zmodyfikowanym mikroprocesorem Zilog Z80 - bardzo podobnym do procesora Intel 8080), i obsługuje w dość elegancki sposób podsystem graficzny konsoli GameBoy, a także wymagane operacje I/O i » więcej
Przeszukaj newsy

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt