!

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1180

[1] @ !!! Piątek, 29 Marca 2013 01:11 CET [29-03-2013 00:41 CET]

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1180

Parę nowych zmian w kodzie VBA-M emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) z tradycyjnym menu.  Binarka z głównej gałęzi kodu, bez zmian z eksperymentalnego odgałęzienia bgk-link.


Iridion 3D (Majesco Sales, Inc., 11.06.2001)

Revision 1180

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 18:27:55

  • Make 32bit read out of bounds not get rotated if they are unaligned.

Revision 1178

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 17:56:22

  • hopefully fixed unaligned reads correctly this time...

Revision 1176

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 17:24:14

  • Fix yet another oversight in the unaligned read code.
  • Implemented missing thumb opcode (Which is invalid according to gbatek but Moto GP seems to use it)

Revision 1174

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 16:44:01

  • opps forgot to change change the unaligned 16bit rotate to check against old address.

Revision 1172

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 16:27:45

  • Fixed unaligned 16/32 bit reads.

Revision 1171

Author: squall-leonhart | Date: 26 marca 2013 09:06:02

  • update to 2013

Revision 1170

Author: squall-leonhart | Date: 3 marca 2013 04:20:28

  • fixed nasm props again

Revision 1167

Author: squall-leonhart | Date: 11 lutego 2013 08:59:03

  • commit this and see who complains? :D

Revision 1166

Author: squall-leonhart | Date: 10 lutego 2013 17:32:22

  • remove c_core from default preprocessors

Revision 1164

Author: squall-leonhart | Date: 7 lutego 2013 12:03:49

  • some changes to how SubWCRev works, resolving build issues when attempting to build from a source tar and adding it back to dependencies.
  • also deletes the wx build folder because its not going going anywhere fast on windows.

Revision 1163

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:53:17

  • more improvements to gba-arm by Normmatt

Revision 1162

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:26:16

  • lets commit the right version of the arm patch this time eh.

Revision 1161

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:15:53

  • Applied fixes to NormMatts r1150 fixes - V-Rally 3 working again
  • Re-added nasm.props to vs2008 build folder + changes to nasm.rules for spaces in paths.

Revision 1160

Author: squall-leonhart | Date: 3 lutego 2013 18:25:22

  • implement ALL of abhoriels patch correctly.

Revision 1159

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:47:51

  • GBA: Revert r1150 since it adds artifacts in (at least) V-Rally 3
  • Please fix and commit again.

Revision 1158

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:36:37

  • NLS: Update translations from Transifex

Revision 1157

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:23:01

  • NLS: Apply native endlines SVN properties

Revision 1156

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:59:48

  • GTK: Apply patch #3524058 - Auto-load/save cheats
  • Thanks go to unmacaque

Revision 1155

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:56:12

  • GTK: Updated the .desktop file to validate

Revision 1154

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:51:40

  • GTK: Fix "#3598672 - emulated system option in gvbam changes by itself in Linux"
  • Applied patch 3599614 thanks to Mika Attila

Revision 1153

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:43:01

  • GBA: Fix build

Revision 1151

Author: squall-leonhart | Date: 2 lutego 2013 04:48:32

  • commit abhoriels RSBS and RSCS patch

Revision 1150

Author: squall-leonhart | Date: 23 stycznia 2013 01:38:00

  • patch to correct some behavior in arm tests.
wstecz29/03/2013 01:11
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023 [Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.  
[multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024 [multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[n64] Project64 v1.6.2 Legacy Final 11/03/2024 [n64] Project64 v1.6.2 Legacy Final 11/03/2024
Project64 Legacy próbuje kontynuować legendę, swego czasu, prawie idealnego emulatora Nintendo 64, korzystając ze źródeł wersji 1.7 (i skrzętnie omijając przynajmniej oficjalnie poprawki z rozwijanego Project64. Według zapowiedzi to finalna wersja tej mutacji Project64 - Jabo z ekipą obiecują nowy emualtor, który będzie mnie związany z założeniami starego ...
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU