!

[PSP] PCSP 0.5.5

[1] @ !!! Sobota, 9 Czerwca 2012 23:00 CET [09-06-2012 22:42 CET]

[PSP] PCSP 0.5.5

Pomimo wcześniejszych zapowiedzi o porzuceniu prac nad PCSP i skupieniu się nad nowym projektem PS4ALL, team postanowił na chwilę wrócić do starego emulatora aby poprawić parę błędów, które najczęściej uniemożliwiały uruchomienie gier z emulowanej konsoli Sony Portable Playstation. 

Jak zwykle, emulator pozwolił mi na odpalenie tylko paru plików testowych. Nic z tytułów, z bardzo skromnej kolekcji jaką posiadam, nie udało mi się uruchomić

Ilość FPS'ów robi wrażenie:P

PCSP v0.5.5 09.06.12

  • Fixed issues with VEH. Now emulator crashes a lot less than before

PCSP V0.5.4 (last version until rewrite, released version 04/10/2011)

General

  • Experimental Dynamic shaders. A lot faster works in a few demos – use it at your own risk
  • Added VEH handler for win32
  • New portable fiber implementation for win, linux and macosx 32/64-bit.
  • GLEW is now used instead of GLEE
  • Better thread behavior for KernelVsync
  • Fix a bug with opengl renderer when trying to unbind a shader program never binded

HLE

  • Implementation of sceRtcSetDosTime ,sceRtcIsLeapYear ,sceRtcCompareTick
  • Implemented adding of ticks. (11 syscalls)
  • Fix sceRtcGetCurrentTick()
  • Fixed sceKernelLibcTime()
  • Implementation for sceKernelPollSema()
  • Fixes in KernelEventFlag
  • added loading of files after resetting emu. (sceKernelLoadExec case)
  • Improved and refactored module management code into sceKernelModule.
  • Started implementation of restarting features for PCSP.
  • Partially implemented sceKernelLoadExec

GE

  • Partial implementation for CMD_SIGNAL
  • Fixed pc address and stall address
  • Added LogicalOperation, corrected StencilTest
  • CMD_TLEVEL was wrong
  • Implementation of spline decoding
  • fix LOD issues in micromachines
  • fix a bug with DXTn compressed textures
  • PCSP Documentation

sound

  • sceAtrac3plus: source cleanup
wstecz09/06/2012 23:00
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024
Jak zazwyczaj po wersji "0" pojawiają się kolejne wersję poprawiające błędy w PPSSPP - zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Wersja Gold, warta około 13 zł, pozwala na wsparciu tego projektu. Warto!
[PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024
Tradycji stało się zadość i mamy nowy fix (już czwarty dla 1.16) do PPSSPP czyli zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Co do wersji Gold, uważam, że wydatek 13 zł nikogo nie zbawi (tylko tyle wynosi minimalny koszt supportu projektu, oczywiście można dać znacznie więcej...), więc może warto zamiast wersji free jednak pomyśleć o wsparciu tego ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-2-g3717fde85
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.16.6-1005-g936cf18a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU