Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Obecne poprawki powinny poprawić obsługę wbudowanego w programu zapisu stanu emulatora - chyba najbardziej przydatnej funkcji jakie tego typu aplikacje wniosły do rozgrywki, a z którymi PSXjin był (a może jest) lekko na bakier:)
Kompilacja z EmuCR.
Revision: 713
Author: [email protected] Date: 20:26:35, 11 kwietnia 2011
- Use EMUFILE_MEMORY, not file access, for test.checksum("savestate")
Revision: 712
Author: [email protected] Date: 20:26:19, 11 kwietnia 2011
- Switch SaveState/LoadState to use emufile instead of FILE*.
Revision: 711
Author: [email protected] Date: 20:25:55, 11 kwietnia 2011
- Checksum all bytes of savestate, not 1/32768 of all bytes.
- Remove pointers from savestate. Zero out uninitialized memory before
- saving in savestate. (I was calling fread wrong. Oops.) Regenerate expected output.