!

[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN713

[0] @ Wtorek, 12 Kwietnia 2011 13:35CET

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

Obecne poprawki powinny poprawić obsługę wbudowanego w programu zapisu stanu emulatora - chyba najbardziej przydatnej funkcji jakie tego typu aplikacje wniosły do rozgrywki, a z którymi PSXjin był (a może jest) lekko na bakier:)

 

GunShip - Microprose

 

Kompilacja z EmuCR.

Revision: 713

Author: [email protected] Date: 20:26:35, 11 kwietnia 2011

  • Use EMUFILE_MEMORY, not file access, for test.checksum("savestate")

Revision: 712

Author: [email protected] Date: 20:26:19, 11 kwietnia 2011

  • Switch SaveState/LoadState to use emufile instead of FILE*.

Revision: 711

Author: [email protected] Date: 20:25:55, 11 kwietnia 2011

  • Checksum all bytes of savestate, not 1/32768 of all bytes.
  • Remove pointers from savestate.  Zero out uninitialized memory before
  • saving in savestate. (I was calling fread wrong.  Oops.)  Regenerate expected output.


 

wstecz12/04/2011 13:35
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU