Kompilacja została przeprowadzona z profilem na procki posiadające zestaw instrukcji SSE3 (c2d itp) i w trybie normalnym. Osoby, poszukujące innych profili powinni zapoznać się z chińskim źródłem codziennych kompilacji lub odwiedzić emuCR.
Dodatkowo do paczki dołączam wersję Valdanxa - 0.21 test 2, jednak w jego wypadku poddałem się podczas skanowania iso.
Revision: 4529
Author: gabest11 Date: 13:05:54, 4 kwietnia 2011
- GSdx: mipmapping fix (ford mustang racing, and probably other games which use small, non-square textures)
Revision: 4528
Author: refraction Date: 23:18:14, 2 kwietnia 2011
- Slightly safer way of handling filling writes in the Dynarec, disabled a debug message i don't think we need any more.
Revision: 4527
Author: refraction Date: 22:16:00, 2 kwietnia 2011
- Small optimization for partial unpacks, won't make a noticable difference, but every little helps :P
Revision: 4526
Author: refraction Date: 21:23:20, 2 kwietnia 2011
- Small unpack bug with interpreted/partial transfers in fill mode (probably REALLY uncommon).
Revision: 4525
Author: ramapcsx2 Date: 21:15:56, 2 kwietnia 2011
- Disabling support for the Super Robot Taisen series. These games will not work with newer PCSX2 versions anymore.
- Game database: A few updates