!

[PSX2] PCSX2 0.9.7 SVN4524 SSE3

[0] @ Sobota, 2 Kwietnia 2011 10:43CET

[PSX2] PCSX2 0.9.7 SVN4524 SSE3

Tak jak obiecałem parę tygodni temu, od czasu, do czasu wrzucę swoją kompilację PCSX2, w zasadzie tak jak w wypadku WinUAE, jedynego emulatora Playstation 2 wartego odnotowania i ciągle rozwijanego. W oczekiwaniu na oficjalną wersję PCSX2, a wszystko wskazuje, iż pojawi się w najbliższym czasie (i na pewno nie nastąpi to tak szybko jak by chciał tego eCR, który kompiluje juz niekompletny branch 0.9.8).

Kompilacja została przeprowadzona z profilem na procki posiadające zestaw instrukcji SSE3 (c2d itp). Osoby, poszukujące innych profili powinni zapoznać się z chińskim źródłem codziennych kompilacji lub odwiedzić emuCR.

 

Spyro the Dragon - A Hero's Tail: Chyba jedna z najbardziej kolorowych gier dla konsolek SONY - przygody smoka Spyro, towarzyszą maszynkom tej firmy od 13 już lat!!! Stabilne 50 - 60 fps. Screenshot został wykonany FRAP'sem na konfiguracji (e6750 c2d 2.66/4gb RAM/Ati5770 XPSP3).

 

Revision: 4524

Author: [email protected] Date: 10:09:36, 2 kwietnia 2011

  • Resent ISO list menu: Items order reversed such the the most recent ones appear at the top.

Revision: 4523

Author: [email protected] Date: 09:26:12, 2 kwietnia 2011

  • Recent ISO list menu: Fixed: if the number of ISOs grow beyond RecentIsoCount, the menu gets b0rked (broken behavior). Strangely, this bug was there since r3878 or earlier...

Revision: 4520

Author: refraction Date: 16:58:23, 1 kwietnia 2011

  • VIF: Fix for Donald Duck Quack Attack - vifcmd errors caused by VIF not stopping on reset. It would be nice to find out the actually 100% behaviour of FBRST, information is limited.

Revision: 4519

Author: refraction Date: 15:44:01, 1 kwietnia 2011

  • VIF: Fix for Downhill Domination introduced in r3762.
  • For future reference:
    • Clearing registers on VIF reset = bad! That operation is designed to stop VIF Processing its current data, nothing more.
    • More importantly it causes me a great headache as it took me 2 days to find this >.<

Revision: 4518

Author: gabest11 Date: 14:36:21, 1 kwietnia 2011

  • GSdx: just a small mipmapping optimization when lod is constant, it was already a TODO.

 

wstecz02/04/2011 10:43
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU