Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Jest nadzieja, że w końcu doczekam się działającego sprawnie pada, co w grach na szaraka jest ważniejsze od wszelkich dodatkowych wodotrysków. Po poprawkach dotyczących obsługi CUE (obrazów płyt zrzuconych np. przez CloneCD, kiedy do cholery delikat wrzuci w końcu obsługę zwykłych, czarnych płytek PSX???:), autor pogrzebał trochę przy obsłudze kontrolerów (plik dinput), wszystko wskazuje na to, że czeka nas organiczenie w wyborze plugina pada.
Zrzut bezobrazkowy... i nie moja kompilacja.
r686
- dinput fixage
r685
- more shuffling.
r681
- Adding direct X input
r679
- Progress towards removing pad plugins.
r678
- RAM Search: fix reset code and update the current values for every addresses.
- RAM Search: workaround for auto search restart.
r677
- A bunch of changes to support cue files, and fixes to CD Switching. Now handled independently.