Wśród tytułów, na które Atarowcy musieli bardzo dłuuuggoo czekać znajdował się International Karate Plus, co jest bardzo dziwne, zważywszy, że IK na XE/XL cieszył się niesłabnącym powodzeniem na ośmiobitowych atarkach, a wersja "plus" doczekała się swoich premier na Atari ST, C64, Amstradzie 646 i Amidze.
Dopiero od pewnego czasu dzięki projektowi Pawła Rosowskiego i Tomasza Mazura atarowcy mogą w końcu zagrać w ten tytuł. Gra jest konwersją wersji z Commodore C64 i wymaga emulacji bądź orginalnej maszynki z pamięcia min. 130kb Ram (130XE - min). Oprócz samej gry można ściągnąć bonusy w postaci muzyki z gierki w postaci pliku SAP (asap się przyda).
Zmiany objęte przez build 0284:
- Dodane dźwięki gongu i piłki (dla rundy z odbijaniem piłek).
- Wprowadzona zgodność z systemem NTSC. Wymagało to zablokowania animacji (w tle) delfinów i ptaków lecących w parze jeżeli muzyka jest włączona.
- Poprawione tempo muzyki (usunięte nieregularności istniejące w oryginalnym playerze na C64).
- W handlerze klawiatury tymczasowo dodana obsługa klawiszy do testowania dźwięków (B, G, F).
- B - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk piłki.
- G - (tymczasowy) Uruchamia dźwięk gongu.
- F - (tymczasowy) Zwiększa częstotliwość dźwięku gongu.
- Zwracam uwagę na klawisz V w grze (od buildu 0270) - pogłaśnianie/ściszanie muzyki.