!

Nemulator 2.2

[0] # E#D | środa, 8 Grudnia 2010 02:13CET

Nemulator 2.2

Nie będe nawet pytał skąd Andys wyciągnął taki emulator;) Gdyby ktoś potrzebował powodu, dla którego musi koniecznie kupić nowy przynajmniej 4 rdzeniowy procek z górnej półki Nemulator będzie dla niego odpowiednią motywacją, bo czy to nie wspaniały pomysł aby emulator Nintendo 8, wymagał mocy obliczeniowej niczym "Crysis2", chodził tylko w Viście i Windows 7;). Żeby było zabawniej, nie chodzi nawet o sam proces emulacji - tylko o dość specyficzne podejście do GUI - wystarczy jeden rzut oka na film, aby wszystko było jasne:).


nemulator 2.2

  • Sound engine improvements - audible adjustments to playback frequency are essentially eliminated
  • Fixed IRQ behavior following CLI, PLP, and RTI instructions (fixes Pinbot, High Speed, and some test ROMs)
  • More accurate MMC3 implementation
  • Fixed sprite DMA from non-CPU memory (fixes Noah's Ark)
  • CRC-based detection for ROMs that aren't adequately described by iNES headers
  • ROMs are cached on startup for smoother scrolling through the menu (can be disabled in nemulator.ini)
  • Hotkeys for resetting games (F2) and switching between fast and accurate emulation modes (F3)
  • Emulation of emphasis bits and grayscale mode
  • Fixed handling of OAM reads via $2004 while rendering; Micro Machines is working properly now
  • A lot of code reorg/cleanup and a few bug fixes
  • Added support for the following mappers:
    • MMC6 - Startropics
    • 23 - Contra (J), Parodius, Crisis Force
    • 67 - Fantasy Zone 2 (J)
    • 78 - Holy Diver (J)
    • 93 - Fantasy Zone (J)
    • 94 - Senjou no Ookami
    • 119 - Pinbot, High Speed
    • 184 - Atlantis no Nazo
    • 185 - Spy vs. Spy (J), Mighty Bomb Jack (J)
wstecz08/12/2010 02:13
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU