Dziewiątka to dobry przykład na to, że najlepiej nic nie publikować w przerwach świątecznych - po prostu nie chce mi się nic pisać o zawartości;P
Aczkolwiek jest tu parę rzeczy, może tym razem nie w sensie programistycznym a bardziej zabawowym, które warto wtedy było odnotować po pierwsze - praktyczny przewodnik po świetnej grze GREAT ESCAPE, którą wtedy można było przejść na wszystkich popularnych platformach oprócz ATARI (dzisiaj jest i Atarowcom łatwiej ze względu na specjalny remade powstały jakieś 3 lata temu), po drugie mapka do Ghost'n'Goblins. To bardzo udana gra, bardzo miodna, cholernie trudna i całość można byłoby podsumować - świetny port gry arcade, to bez dwóch zdań, ale żeby rysować mapkę do tytułu, w którym idziemy cały czas w prawo unikając wszelkiej maści demonów, kwiatków, zombiaków a nawet kruków? Co prawda, pierwowzór radośnie po skończeniu kolejnej partii żyć pokazywał nam gdzie skończyliśmy naszą podróż ale tam miało to sens zgoła inny (... jak znajdziesz kolejną monetę 20 zł będziesz mógł walczyć dalej... popatrz jak mało Ci zostało), ale żeby do tego robić naprawdę miłą dla oka mapkę? Cóż... niezbadane są wyboru naczelnych (i nie od Bajtka wrzucanie mapy do tej gry się zaczeło), jak dla mnie GREAT ESCAPE to tytuł, który bez dwóch zdań zasługiwał na rozkładówkę - a GNG mogło spokojnie wskoczyć na jego miejsce na stronie Listy przebojów.
W ramach prawdopodobnie kary za dość besztającą recenzję +2 w zeszłych numerach PolAnglia nie udostępniła Spectrum +3 do testów;) Dorzucono więc także zapowiedź Amstrada 1640 ECD (klon PC uzbrojony w kartę EGA)
Ten numer zaskakująco dużo wspominał również o komputerach PC - w dziale publicystyki znajdziemy np artykuł o firmie Emix, która sprowadzała podzespoły aby w Polsce je składać w klony PC.
Póki, co wrzucam tylko podziękowania za dorzucenie materiałów do obecnej wersji dla Greg M za fotkę na ostatnią stronę, a dla Dariusza Malczewskiego za zdjęcie Spectrum +3 jak widać przydały się nawet bardzo.
Lista plików z ograniczonym dostępem
Aby otrzymać dostęp do poniższych zasobów musisz wspierać projekt - albo poprzez dotację, albo poprzez pomoc przy pracy nad magazynem albo w inny, namacalny sposób. Jest to jeden ze nielicznych sposobów w jaki mogę zrewanżować się osobom, które lokują swój czas i siły, a często wspierają finansowow idee Reduksów. Jeśli zgubiłeś swój kod dostępu, daj mi znać. O tym, jak zdobyć kod możesz przeczytać tutaj...
-
Ten plik wymaga podania kodu dostępu (33168)
Bajtek Reduks 9 1987 0.4 t2e.pl.pdf
sobota, 8 kwietnia 2023
22.4Mb
Pobierz wersję źródłową
Poniżej znajduje się wersja źródłowa dokumentu, który został przetworzony na wersję elektroniczną - te pliki stanowiły najczęściej wyjście do dalszej pracy nad zamieszczonym reduksem
Pliki publiczne
Poniżej znajduje się publiczna wersja poprawionego magazynu. Nie wymaga ona żadnych dodatkowych działań.