!

[SEGA] nullDC/nullNaomi 1.04 rev 149

[2] @ Piątek, 22 Lutego 2013 01:00CET

[SEGA] nullDC/nullNaomi 1.04 rev 149

Już jakiś czas temu pojawiła się nowa aktualizacja tego emulatora konsoli DreamCast i arcadowego NAOMI. Skoro jednak T2E leżało news się nie pojawił - dzisiaj poprawiam to niedopatrzenie;).

Sonic Adventure (SEGA Enterprises Ltd., 23.12.1998)

NullDC/NullNaomi[SVN 149]

Author: DimitrisV22 | Date: 11 lutego 2013 17:02:37

  • audio:nullaica doesn't play nice with the configurable high precision timer(Revert & todo: fixed global timing to 50(PAL)/60(NTSC) ~ 20/16.7ms/frame)

NullDC/NullNaomi[SVN 148]

Author: DimitrisV22 | Date: 10 lutego 2013 07:02:35

  • release-build-conf:Disable STL exceptions/Disable FPU exceptions/Disable vertifications/Align POD/Struct data/Disable FP generation for a speedup of 10-15%

NullDC/NullNaomi[SVN 147]

Author: DimitrisV22 | Date: 6 lutego 2013 21:34:20

  • r147-stable changelog
  • renderer:Moved testing code to separate branch
  • renderer:All stable optimization changes have been integrated to the stable branch
  • renderer-naomi:Protect texture cache from unknown/unsupported formats (Fixes crashes in few games)

NullDC/NullNaomi[SVN 146]

Author: DimitrisV22 | Date: 2 lutego 2013 00:33:32

  • Revert back a mindless change in pvrlock

NullDC/NullNaomi[SVN 145]

Author: DimitrisV22 | Date: 1 lutego 2013 23:54:50

  • renderer:Prevent textures for being updated more than once per pass. renderer:Rm/ unused code
  • Emitter:Some temporary cleanups/fixes as an excuse for it 'screaming' for a complete rewrite

NullDC/NullNaomi[SVN 144]

Author: DimitrisV22 | Date: 31 stycznia 2013 13:16:17

  • +Impl/ ImgReader MDS/MDF Support

NullDC/NullNaomi[SVN 143]

Author: DimitrisV22 | Date: 31 stycznia 2013 00:15:54

  • *Render state cache: Do not reset single pass states
  • *Texture cache : Do not destroy textures if S0(w,h,bpp) match S1(w,h,bpp) (where S stands for state) but update them.
  • *Do not map/unmap already mapped/unmapped codeblocks
  • +Impl/ sequential_stream

NullDC/NullNaomi[SVN 142]

Author: DimitrisV22 | Date: 27 stycznia 2013 20:18:27

  • +New texture cache manager w/ O(1) find() method
  • +Impl/ render state manager
  • +Impl/ faster sorting method for alpha/z-ordered poly renderer
  • -Removed/Replaced (unused)code
  • *Optimizations for streaming textures
  • *Optimized emu main loop
  • *Tons of fixes/opts

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz22/02/2013 01:00
Inne treści związane z tematem
[SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025 [SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025
Kolejne zmiany w wersji testowej emulatora SEGI SATURN - chyba najwierniejszego emulatora tej konsoli wśród obecnych projektów. Co raz trudniej nadążyć za strumieniem wypowiedzi Shimy na Twitterze, może pewnego dnia, skoro już nauczył się publikować binarki na githubie, zacznie publikować changelog... oby... Jakoż, że mam troche uzupełnień (musiałem sobie odpocząć ...
[multi] Nemulator 4.6 9/02/2025 [multi] Nemulator 4.6 9/02/2025
Kolejna wersja emulatora NINTENDO 8, który podobnie jak nes screensaver ekipy uberNES'a pozwala na tworzenie tapet z gier pracujących w tzw. attract mode. Od tej wersji emulator obsługuje również romy Segi Game Gear i od tej pory pogramy również w tytuły z Nintendo Gameboy. Aby poprawnie odpalać gry pod tym projektem z ciekawie rozwiązanym GUI należy wyedytować ...
[MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025 [MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025
Multiemulator Pantheon, autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca  zaktualizowano nową platformą i wyborem gier dla niej. Tym razem dorzucił on całkiem pokaźną ilość tytułów dla platformy MSX/MSX2. Pantheon posiada własną bazę tytułów, co z jednej strony ogranicza nas go gry tylko przez niego oferowane, z drugiej zaś strony uwalnia nas od poszukiwania ...
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[SEGA] Kronos 2.7.0 31/12/2024
Kronos to mocno rozbudowany fork emulatora Yabause/UoYabause/Yaba Sanshiro udającego konsolę SEGI SATURN i jego arcadowej mutacji SEGA TITAN VIDEO (ST-V). Główne różnice pomiędzy nim, a pierwowzorem to większa optymilizacja kodu (a przez to mniejsze obciążenie hosta), dodatkowe efekty graficzne i zwiększona ilość kompatybilnych gier.
Do ściągnięcia
nullDC x86 rev149.7z
nullNaomi x86 rev149.7z
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU