[PSX] Xebra/Arbex 15/02/14

[1] @ !!! Sobota, 21 Lutego 2015 00:14 CET [20-02-2015 23:46 CET]

[PSX] Xebra/Arbex 15/02/14

Dr.Hell zaktualizował kod tandemu jednego z najlepszych emulatorów SONY PLAYSTATION - XEBRA/ARBEX. Niestety, brak informacji (jak zwykle) co zmieniono w nowej wersji tego emulatora.

Dla pocieszenia - pojawiła się również mobilna wersja XEBRA dla maszynek z Androidem dostępna w Google Market.

PSX Sony:Playstation:Xebra:Mobile:Android:GUI
Xebra/Arbex trafiła na urządzenia przenośne.

 

XEBRA/ARBEX 21.02.15

  • ???
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 25/06/19

Xebra/Arbex 25/06/19

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 24/12/18

Xebra/Arbex 24/12/18

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 27/10/18
Megaman Legends 2

Xebra/Arbex 27/10/18

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 10/03/18
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 05/01/18

05 jan 2018

  • Fix modification of drawing function by OpenGL
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 24/12/17

24 dec 2017

  • Enhancement of disc image creation function and rendering function by OpenGL
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 07/12/17

07 dec 2017

 

  • ???
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 02/11/17

02/11/17

 

  • ???
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 11/07/17

17/07/11

  1. Slightly reduce data volume. In GTE, division is performed by reciprocal integration, and its inverse value is inferior in accuracy. It was obvious that the common value for each group was refined.  However, the calculation formula for refinement was unknown (There is only the Newton's law or the Gold Schmidt method as the theoretical formula When dealing with integers, how to round numbers is arbitrary by the designer, It can not be theoretically derived). Although it was unknown, it is not a large amount of data for software on PC I wish I could prepare the whole number as an immediate value table (This is effective also in terms of reducing the amount of computation at the time of execution) 
    When checking the calculation formula of the refinement indicated by nocash this time, since we saw an agreement in total, I decided to adopt the calculation formula.
    As an actual utility, compressed data which was 4000 bytes in old algorithm, It is reduced to 257 bytes with the new algorithm. Although the normal distribution data used by the SPU was held for all the sections, Because it is bilaterally symmetrical, we deleted the half section.
  2. Center display of screen at startup
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 10/06/17
Final Fantasy IX (Square Electronic Arts L.L.C., Nov 14, 2000)

17/06/10

  • The default value of Stall Rate (GPU - in) from 0x14 to 0x8 at the above review. I tried to change it, so it was quite probable that this was an enemy case It returned to 0x14

17/06/08

  • Transfer rate (GPU-chain) is unknown from when it is about. It was fixed because it was invalidated. Since the tag part and the data part are too different in the rate, We made them separately, and we used coefficients of GPU-in for the data part.

Tagi: Sony, Playstation, Psx

wstecz21/02/2015 00:14
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3157-ge89f46139 2019-06-16 21:25:25 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3157-ge89f46139 2019-06-16 21:25:25
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3160-gcc6a58da1 2019-06-17 00:50:27 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3160-gcc6a58da1 2019-06-17 00:50:27
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3162-g4195b77fa 2019-06-17 09:31:16 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3162-g4195b77fa 2019-06-17 09:31:16
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3163-g1fc351663 2019-06-17 17:22:25 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3163-g1fc351663 2019-06-17 17:22:25
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Duck Hunt"

Retro T-Shirt Duck Hunt - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt