[PSX] Xebra/Arbex 10/03/18

[1] @ !!! Piątek, 5 Października 2018 22:12 CET [05-10-2018 22:11 CET]

[PSX] Xebra/Arbex 10/03/18

Dr.Hell zaktualizował kod tandemu jednego z najlepszych emulatorów SONY PLAYSTATION - XEBRA/ARBEX. Jeden z wierniejszych emulatorów psx1 (bez zbędnych wodotrysków).

→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 02/10/19

Xebra/Arbex 02/10/19

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 25/06/19

Xebra/Arbex 25/06/19

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 24/12/18

Xebra/Arbex 24/12/18

  • ????
→ NOWSZY [PSX] Xebra/Arbex 27/10/18
Megaman Legends 2

Xebra/Arbex 27/10/18

  • ????
→ [PSX] Xebra/Arbex 05/01/18

05 jan 2018

  • Fix modification of drawing function by OpenGL
→ [PSX] Xebra/Arbex 24/12/17

24 dec 2017

  • Enhancement of disc image creation function and rendering function by OpenGL
→ [PSX] Xebra/Arbex 07/12/17

07 dec 2017

 

  • ???
→ [PSX] Xebra/Arbex 02/11/17

02/11/17

 

  • ???
→ [PSX] Xebra/Arbex 11/07/17

17/07/11

  1. Slightly reduce data volume. In GTE, division is performed by reciprocal integration, and its inverse value is inferior in accuracy. It was obvious that the common value for each group was refined.  However, the calculation formula for refinement was unknown (There is only the Newton's law or the Gold Schmidt method as the theoretical formula When dealing with integers, how to round numbers is arbitrary by the designer, It can not be theoretically derived). Although it was unknown, it is not a large amount of data for software on PC I wish I could prepare the whole number as an immediate value table (This is effective also in terms of reducing the amount of computation at the time of execution) 
    When checking the calculation formula of the refinement indicated by nocash this time, since we saw an agreement in total, I decided to adopt the calculation formula.
    As an actual utility, compressed data which was 4000 bytes in old algorithm, It is reduced to 257 bytes with the new algorithm. Although the normal distribution data used by the SPU was held for all the sections, Because it is bilaterally symmetrical, we deleted the half section.
  2. Center display of screen at startup

Tagi: Sony, Playstation, Psx

wstecz05/10/2018 22:12
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3287-g6392f79fb 2019-09-17 23:05:03 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3287-g6392f79fb 2019-09-17 23:05:03
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3289-g0967f9bcf 2019-09-21 23:29:23 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3289-g0967f9bcf 2019-09-21 23:29:23
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3290-gd92e4343e 2019-09-22 03:00:52 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3290-gd92e4343e 2019-09-22 03:00:52
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3291-ge506dc145 2019-09-22 17:49:05 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3291-ge506dc145 2019-09-22 17:49:05
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] PPSSPP 1.9.0 [PSP] PPSSPP 1.9.0
PPSSPP to świetny emulator Sony PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda. Nikt nie twierdzi, że nie da się w nim jeszcze paru rzeczy doszlifować, jednak z doskoku dla przyjemności grania i obsługi jest wśród emulatorów PPSSPP w ścisłej czołówce. Wersja instalacyjna ...
Do ściągnięcia
xebra181003-t2e.pl.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 10/86"

Retro T-Shirt Bajtek 10/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt