[nes] Pokemon Mini 0.5.4

[1] @ Czwartek, 19 Grudnia 2013 21:53CET

[nes] Pokemon Mini 0.5.4

Emulatorek dość nietypowej konsolki Pokemon Mini doczekał się kolejnej aktualizacji. 

Jeżeli macie w domu lodówkę,  wypada sprawdzić, czy wśród mnogości dystrybucji nie ma też wersji na wasze AGD;)

 

 

0.5.4 Changes :-

  • Fixed savestates load/save
  • Minor changes

PSP Only:

  • Timezone is now handled correctly

-: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)

Dreamcast Only:

  • Added read/write VMU support
  • EEPROM write disabled by default

Debugger Only:

  • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
  • Added symbols list window
  • Added run trace window
  • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
  • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
  • Go to address/IRQ now highlight the location
  • Added autorun .min after load
  • Fixed offset of CE jump instructions

NDS Only:

  • Removed real battery status

 

→ NOWSZY [nes] Pokemon Mini 0.6
NES Pokemini:Pokemon Zany Cards (2002)
Pokemon Zany Cards (2002)

-: 0.60 Changes :-

  • Changed version format to only 2 fields to avoid confusion
  • Fixed RTC month being reported wrong from host
  • Adjusted graphics, now it display darker shades to match more closely the real system
  • Added 2 new options: LCD contrast and LCD bright
  • Changed the way analog LCD mode works, now it's less blurry and can do up to 5 shades without artifacts
  • SDL port has been upgraded to SDL 2, this brings Haptic support and other improvements
  • New Keyboard/Joystick option to allow checking inputs
  • Applying joystick settings now can (re)enable the device
  • Share EEPROM is now disabled by default
  • Emulator can be compiled for 64-bit CPU without issues now
  • Limited sync-cycles to 64 on 'accurancy' platforms

Win32 Only:

  • Corrected Direct3D issue in some GPUs
  • Sound write position is now handled correctly

NDS Only:

  • Added 3-in-1 rumble support

PSP Only:

  • Analog stick now works
  • Added FPS display under Platform... (default is off)
  • Reached 100% emulation by skipping 1 frame, aparently hardware is limited to 60fps max

Dreamcast Only:

  • Improved sound latency (thanks BlueCrab).
  • Added FPS display under Platform... (default is off)

Debugger Only:

  • Minor fixes
  • Trace history is now 10000 instructions instead of 256
  • Added copy & paste buttons to timing counters
→ [nes] Pokemon Mini 0.5.3

  -: 0.5.3 Changes :-

  • Fixed command-line parsing which caused problems with lastest GCC
  • Directory '.' no longer listed
  • Configurations now save the directory of the last ROM loaded
  • Improved support on color PRC (now works on framebuffer and LCD)
  • Debugger Only:
    • Fixed "Add watchpoint at..." in Memory Viewer
    • Added symbols list window
    • Added run trace window
    • Added "Go to cartridge IRQ" with ability to decode the address
    • Middle and Right click now set breakpoint/watchpoint
    • Go to address/IRQ now highlight the location
    • Added autorun .min after load
    • Fixed offset of CE jump instructions

Tagi: Nintendo, Nes

wstecz19/12/2013 21:53
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Do ściągnięcia
pokemini 054 win32.zip
pokemini 054 windev.zip
pokemini 054 winsdl.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 8/86"

Retro T-Shirt Bajtek 8/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt