Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns,no$gba,no$nes, no$msx, no$zx81, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) opublikował po 6 latach przerwy nową wersję emulatora NINTENDO 8 - no$nes. Tak jak w wypadku innych jego emulatorów no$nes oferuje całkiem dobre odwzorowanie konsoli przy dość małych wymaganiach w stosunku do mocy komputera. Emulator posiada także rozbudowany debugger, a także bogatą dokumentację.
23 Oct 2018 - version 1.2
- web: created no$project patreon page, https://www.patreon.com/martin_korth
- mapper 218: updated magic floor (ntsc fix, bigger boulder, smaller floors)
- mapper 218: ported herve couppe's starfight to nes
- apu: mutes all sound channels on apu reset
- a22i: refuses bytes >FFh (eg. important range check for 'mov [nn+x],y')
- xed editor: fixed scrolling upon backspace in first some lines (thanks yuki)
- apu: fixed PAL sound frequencies (nes_sound_factor) (thanks Dwedit)
- debug: vram viewer fixed missing invalidate's on each 2nd obj in oam-screen
- gui: changed icon (higher contrast, inverse/white plug, 12/16/32/48-pix sizes)
- fixed intcount on F2/F4 breaks (showing correct scanline in debug status bar)
- emu/help: added mapper 28 emu/specs (action 53 homebrew X-in-1 multicart's)
- emu/help: added some MMC5 details (irq,chr_bank_msbs + info on sound/multiply)
- help: added note on Orb-3D glasses (pulfrich effect with dark/clear glasses)
- added aspect ratio option (square pixels, or real PAL/NTSC ratios)
- gui: setup uses asia-compatible TabControl instead of unreliable PropertySheet
- gui: created own help engine (instead of microcrap's suicidal windows .hlp)
- added donate button in help dropdown, added uforce in controller summary
wstecz23/10/2018 22:45
Inne treści związane z tematem
![[gba] mGBA 0.9.1 18/04/2021](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/14186757731.jpg,134)
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z emulowaną konsolą.
Dla chcących śledzić na bieżąco rozwój tego emulatora dobrą ...
![[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/13659502301.jpg,134)
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
![[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/13659502301.jpg,134)
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
![[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/13659502301.jpg,134)
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
![[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/13659502301.jpg,134)
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...