!

[NDS] DeSmuMe na sterydach

[0] @ !!! Poniedziałek, 14 Kwietnia 2014 00:46 CET [14-04-2014 00:43 CET]

[NDS] DeSmuMe na sterydach

Jeśli komuś znudziło się oglądanie zbyt dużych pikseli w grach dla konsoli NINTENDO DS, ewentualnie nie przepada za wszelkiej maści filtrami do podrasowywania grafiki i po prostu marzy mu się aby gry pod DeSmuMe wyglądały po prostu lepiej powinien sięgnąć po eksperymentalną kompilację yolky-nine, który dał nam całkiem dobry powód aby powrócić do gier dla NDS. Modyfikacja pozwala na ominięcie wewnętrznej rozdzielczości emulowanej konsoli i wykorzystanie tekstur do opięcia modeli 3D w ich natywnej rozdzielczości - daje to naprawdę efekt miły dla oka i trochę gorszy dla komputera, mechanizm niestety dociąża emulację i należy się spodziewać spadku prędkości emulacji, czy też przekłamań w dźwięku, ot zwykłych problemów z jakimi spotykamy się prawie zawsze przy nowych mechanizmach. Jestem ciekaw czy team pracujący nad DesMume wprowadzi poprawki na stałe w kod emulatora, czy też zostanie to odłożone na "później". 

Nintendo nds:Desmume:HD: Dragon Quest Monster Joker 2
Dragon Quest Monster Joker 2
Nintendo nds:Desmume:HD
Przed i po... widać różnicę.
Nintendo DS Desmumu:HD
Soft i HD
Desmume HD:GFX:AO
I jeszcze jeden screen.

 

wstecz14/04/2014 00:46
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU