[NDS] DeSmuMe 0.9.10

[1] @ środa, 27 Listopada 2013 22:51CET

[NDS] DeSmuMe 0.9.10

DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji, a na sourceforge udostępniono oficjalne binarki wersji 0.9.10. Co prawda tylko wersję x86, jednak za parę godzin zapewne pojawią się kolejne wersje tego całkiem udanego projektu.

Dla niecierpliwych dodaje nieoficjalną wersję x64 (SVN4916)

0.9.9 -> 0.9.10 (r4623-r4908)

In this version, we have focused on trying to clean up some complexities in the user experience and emulator internals. Pretty unglamorous stuff, but some games are newly compatible.

General/Core:

  • enh: break savestate back-compatibility
  • bug: improve save size autodetection for some games
  • bug: cpu: fix many basic jit cpu bugs
  • bug: 3d: tweak softrasterizer edge marking
  • bug: 3d: fix stale 4x4 texture palettes
  • bug: fix some GPU sprite blending scenarios
  • bug: fix bios HLE BitUnPack, UnCompHuffman
  • enh: modular slot-1 device system, emulate GC bus more faithfully
  • enh: support NAND slot-1 device
  • enh: auto-detect appropriate slot-1 and slot-2 device
  • enh: many revisions to firmware boot process for more authenticity. iQue and FlashME versions function, .dfc rewritten.
  • enh: support streaming NDS file from disk (like an ISO, to avoid long initial load time)
  • enh: run .dsv directly on disk, to save long flushing times. should speed backup operations.
  • enh: spu synch mode and method on commandline

Windows:

  • bug: fixes to advanscene DB import
  • bug: save opengl display method filter option
  • bug: general bugfixes to various screen layout modes
  • enh: add option to stop non-integer scaling during fullscreen or maximize
  • enh: improvements to save import dialog
  • enh: improved memory viewer tool
  • enh: operate better when run, against our advice, from a zipfile
  • enh: add slot-1 Nitro Filesystem viewer tool

Cocoa:

  • bug: fix slot1-R4 path saving
  • bug: fix bug with mic samples < 16khz
  • bug: fix bugs and enhancements in multi display windows
  • bug: fix handling of some joystick analog inputs
  • enh: save display windows configuration and emulation speed on app exit
wstecz27/11/2013 22:51
Inne treści związane z tematem
[SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 05/05/18 [SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 05/05/18
Nowy Testbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X. Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.55
[multi] RetroArch/Core 1.7.3 04/05/2018 [multi] RetroArch/Core 1.7.3 04/05/2018
Nowe poprawki w RetroArch, w chwili obecnej to chyba najbardziej uniwersalny system, który wykorzystujący rdzenie innych emulatorów pozwala pograć w stare gry na praktycznie wszystkim.
[SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 10/05/18 [SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 10/05/18
Nowy Testbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X. Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.55
[gba] VGBA for Windows 5.9 [gba] VGBA for Windows 5.9
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy Advance, robi to całkiem przyjemnie i od września całkowicie za darmo (autor uwalnia kolejne swoje ...
[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 23 [MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 23
Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI. 
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Taito"

Retro T-Shirt Taito - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt