[NDS] DeSmuMe 0.9.10

[1] @ środa, 27 Listopada 2013 22:51CET

[NDS] DeSmuMe 0.9.10

DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji, a na sourceforge udostępniono oficjalne binarki wersji 0.9.10. Co prawda tylko wersję x86, jednak za parę godzin zapewne pojawią się kolejne wersje tego całkiem udanego projektu.

Dla niecierpliwych dodaje nieoficjalną wersję x64 (SVN4916)

0.9.9 -> 0.9.10 (r4623-r4908)

In this version, we have focused on trying to clean up some complexities in the user experience and emulator internals. Pretty unglamorous stuff, but some games are newly compatible.

General/Core:

  • enh: break savestate back-compatibility
  • bug: improve save size autodetection for some games
  • bug: cpu: fix many basic jit cpu bugs
  • bug: 3d: tweak softrasterizer edge marking
  • bug: 3d: fix stale 4x4 texture palettes
  • bug: fix some GPU sprite blending scenarios
  • bug: fix bios HLE BitUnPack, UnCompHuffman
  • enh: modular slot-1 device system, emulate GC bus more faithfully
  • enh: support NAND slot-1 device
  • enh: auto-detect appropriate slot-1 and slot-2 device
  • enh: many revisions to firmware boot process for more authenticity. iQue and FlashME versions function, .dfc rewritten.
  • enh: support streaming NDS file from disk (like an ISO, to avoid long initial load time)
  • enh: run .dsv directly on disk, to save long flushing times. should speed backup operations.
  • enh: spu synch mode and method on commandline

Windows:

  • bug: fixes to advanscene DB import
  • bug: save opengl display method filter option
  • bug: general bugfixes to various screen layout modes
  • enh: add option to stop non-integer scaling during fullscreen or maximize
  • enh: improvements to save import dialog
  • enh: improved memory viewer tool
  • enh: operate better when run, against our advice, from a zipfile
  • enh: add slot-1 Nitro Filesystem viewer tool

Cocoa:

  • bug: fix slot1-R4 path saving
  • bug: fix bug with mic samples < 16khz
  • bug: fix bugs and enhancements in multi display windows
  • bug: fix handling of some joystick analog inputs
  • enh: save display windows configuration and emulation speed on app exit
wstecz27/11/2013 22:51
Inne treści związane z tematem
[NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6164 17.08.18 [NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6164 17.08.18
Kolejna deweloperska wersja DeSmuMe - emulatora NINTENDO DS. Nie moja, bo z automatu AppVeyor, z którego zaczyna korzystać co raz większa ilość projektów, więc warto zapisać sobie bookmark. Jakoż, że od marca nic nie wspominałem o projekcie, warto nadmienić, że czasami jeszcze na niego zerkam;)  
[MULTI] Pantheon 7.444 [MULTI] Pantheon 7.444
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego kolejna odsłona. Tym razem dodano/poprawiono paczkę gier dla Segi Genesis/Megadrive:)
[Multi] kindred 1.11 Preview Build 2 28/08/18 [Multi] kindred 1.11 Preview Build 2 28/08/18
KindRed, dawniej SuperSlueth, ma pozwolić zaemulować nam większość konsol z rodziny Nintendo - póki co, pozwala spokojnie pograć w gry z Super Nintendo i Game Boy Color. Obecnie kindred dozbrajany jest również w emulację PC XT/AT...
[WIIU] Cemu 1.13.1d [WIIU] Cemu 1.13.1d
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[GB/CGB] BgB 1.5.7 [GB/CGB] BgB 1.5.7
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Lords of The Ring Part One"

Retro T-Shirt Lords of The Ring Part One - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt