[NDS] DeSmuMe 0.9.10

[1] @ środa, 27 Listopada 2013 22:51CET

[NDS] DeSmuMe 0.9.10
Skomentuj

DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji, a na sourceforge udostępniono oficjalne binarki wersji 0.9.10. Co prawda tylko wersję x86, jednak za parę godzin zapewne pojawią się kolejne wersje tego całkiem udanego projektu.

Dla niecierpliwych dodaje nieoficjalną wersję x64 (SVN4916)

0.9.9 -> 0.9.10 (r4623-r4908)

In this version, we have focused on trying to clean up some complexities in the user experience and emulator internals. Pretty unglamorous stuff, but some games are newly compatible.

General/Core:

  • enh: break savestate back-compatibility
  • bug: improve save size autodetection for some games
  • bug: cpu: fix many basic jit cpu bugs
  • bug: 3d: tweak softrasterizer edge marking
  • bug: 3d: fix stale 4x4 texture palettes
  • bug: fix some GPU sprite blending scenarios
  • bug: fix bios HLE BitUnPack, UnCompHuffman
  • enh: modular slot-1 device system, emulate GC bus more faithfully
  • enh: support NAND slot-1 device
  • enh: auto-detect appropriate slot-1 and slot-2 device
  • enh: many revisions to firmware boot process for more authenticity. iQue and FlashME versions function, .dfc rewritten.
  • enh: support streaming NDS file from disk (like an ISO, to avoid long initial load time)
  • enh: run .dsv directly on disk, to save long flushing times. should speed backup operations.
  • enh: spu synch mode and method on commandline

Windows:

  • bug: fixes to advanscene DB import
  • bug: save opengl display method filter option
  • bug: general bugfixes to various screen layout modes
  • enh: add option to stop non-integer scaling during fullscreen or maximize
  • enh: improvements to save import dialog
  • enh: improved memory viewer tool
  • enh: operate better when run, against our advice, from a zipfile
  • enh: add slot-1 Nitro Filesystem viewer tool

Cocoa:

  • bug: fix slot1-R4 path saving
  • bug: fix bug with mic samples < 16khz
  • bug: fix bugs and enhancements in multi display windows
  • bug: fix handling of some joystick analog inputs
  • enh: save display windows configuration and emulation speed on app exit
Inne treści związane z tematem
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.2 [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.2;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[gba] mGBA 0.6.2 [gba] mGBA 0.6.2;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18 [MULTI] XPECCY 0.6 build 2018/09/18;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[NES] MyNes x86 7.2.6677 [NES] MyNes x86 7.2.6677;
Al Hadid opublikował nową wersję emulatora NINTENDO8 - MyNes, gdyby to jeszcze z samo siebie obsługiwało archiwa.
[gba] mGBA 0.6.3 [gba] mGBA 0.6.3;
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Lords of The Ring Part One"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt