[NDS] DeSmuMe 0.9.10

[1] @ środa, 27 Listopada 2013 22:51CET

[NDS] DeSmuMe 0.9.10

DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji, a na sourceforge udostępniono oficjalne binarki wersji 0.9.10. Co prawda tylko wersję x86, jednak za parę godzin zapewne pojawią się kolejne wersje tego całkiem udanego projektu.

Dla niecierpliwych dodaje nieoficjalną wersję x64 (SVN4916)

0.9.9 -> 0.9.10 (r4623-r4908)

In this version, we have focused on trying to clean up some complexities in the user experience and emulator internals. Pretty unglamorous stuff, but some games are newly compatible.

General/Core:

  • enh: break savestate back-compatibility
  • bug: improve save size autodetection for some games
  • bug: cpu: fix many basic jit cpu bugs
  • bug: 3d: tweak softrasterizer edge marking
  • bug: 3d: fix stale 4x4 texture palettes
  • bug: fix some GPU sprite blending scenarios
  • bug: fix bios HLE BitUnPack, UnCompHuffman
  • enh: modular slot-1 device system, emulate GC bus more faithfully
  • enh: support NAND slot-1 device
  • enh: auto-detect appropriate slot-1 and slot-2 device
  • enh: many revisions to firmware boot process for more authenticity. iQue and FlashME versions function, .dfc rewritten.
  • enh: support streaming NDS file from disk (like an ISO, to avoid long initial load time)
  • enh: run .dsv directly on disk, to save long flushing times. should speed backup operations.
  • enh: spu synch mode and method on commandline

Windows:

  • bug: fixes to advanscene DB import
  • bug: save opengl display method filter option
  • bug: general bugfixes to various screen layout modes
  • enh: add option to stop non-integer scaling during fullscreen or maximize
  • enh: improvements to save import dialog
  • enh: improved memory viewer tool
  • enh: operate better when run, against our advice, from a zipfile
  • enh: add slot-1 Nitro Filesystem viewer tool

Cocoa:

  • bug: fix slot1-R4 path saving
  • bug: fix bug with mic samples < 16khz
  • bug: fix bugs and enhancements in multi display windows
  • bug: fix handling of some joystick analog inputs
  • enh: save display windows configuration and emulation speed on app exit

Tagi: Nintendo

wstecz27/11/2013 22:51
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Duck Hunt"

Retro T-Shirt Duck Hunt - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt