!

[N64] Larper64 0.2

[3] @ !!! Poniedziałek, 30 Grudnia 2019 13:32 CET [30-12-2019 13:27 CET]

Larper64 jest nowym emulatorem Nintendo 64 - zbieżność z wymaganiami Cen64 (cycle exact) zaważył na posądzeniach, iż jest to jedynie jego mutacja. Ponoć, nie...

Emulator wymaga, podobnie jak CEN64, pliku pifdata.bin (console rom), który bez trudu znajdziecie w biosach MAME/MESS, obsługuje również jedynie pliki w formacie doctor64 (rozszerzenie z64) - tutaj przyda się albo najnowsze GameBase Nintendo64 (.mad, wrzucę w najbliższych dniach), albo wizyta na rosyjskiej stronie TV Roms (który i tak trzeba odwiedzić jeśli chce się korzystać z najnowszego GameBase'a).

Wykorzystanie z64 i pifdata.bin to ponoć jedyne podobieństwa pomiędzy emulatorami, tak twierdzi przynajmniej autor projektu. Program powstaje od zera, jednak w odróżnieniu od większości współczesnych emulatorów z zamkniętym kodem, niedostępny na serwerach repozytoryjnych.

Działa bardzo fajnie, zwłaszcza jak na projekt, który dopiero co wystartował i wiele jeszcze rzeczy jest do zrobienia (np. możliwość rekonfiguracji inputów, inne regiony niż US/JAP). Proszę również nie regulować dźwięku, Larper64 jeszcze go nie posiada.
 

Asteroids Hyper 64 (Crave Entertainment, Inc., Dec 01, 1999)

Larper64 0.2

  • Fixed D-pad handling
  • Implemented 60 FPS sync
  • Improved speed a little
  • Implemented fast-forward/unthrottle

Larper64  0.1

  • First public release for speed testing only.

Unimplemented stuff

  • Sound

Controls

  • 3D - Arrow keys
  • A -  A
  • B - S
  • Z -  D
  • Start :  Enter
  • L/R :   Q/W
  • C-pad:   IKJL
  • D-pad:   HOME/END/DEL/PGDN
  • TAB:  Hard Reset
  • BACKSPACE: Fast-forward/unthrottle (hold to fast-forward/release to resume normal)
     
NOWSZY [N64] Larper64 0.4
Spiderman (Activision Publishing, Inc., Nov 20, 2000). Faktycznie cudów nie oferuje pod W10.

Larper64 0.4

During last year, I switched from Windows to Linux fulltime. Today, I booted to Windows to build a Larper64 release after quite some time and noticed that Larper64 performance on Windows was dogshit for some reason. I have no idea why this has happened and didn’t have time to investigate it further. Its mostly the same code for all three platforms so its kind of a bummer and I will conveniently blame Windows for now. Anyways, I’m still putting up the binary for Windows.

  • New platform native UI.
  • Fixed sound.
  • Save states support.
  • Improved memory PAK initialization. Thanks to bryc.
  • Interframe blending support.
  • Rumble PAK support.
  • Confgurable joypad/gamepad/keyboard support.
  • Probably some other stuff I can't remember now.
NOWSZY [N64] Larper64 0.3

Larper64 0.3

After quite some time, I’m releasing a new version of Larper64. Compatibility has been improved and many more games are now working. Sound support has been added as well. I couldn’t add gamepad and save state support in this release due to time constraints and I wanted to push out a release before I get busy with work. Full changes:

  • Increased compatibility. Many more games now work including Golden Eye, Indiana Jones, Turok 2, Turok 3 and probably many more.
  • Preliminary sound support. Emulation is synced to audio so it will pop if your computer can’t run a game fast enough. There is some minor crackling in some games also.
  • PAL region support. You will need PAL PIF for many games to run.
  • Flashram support added. A sample database file is included to detect game save types.
  • Saving of game save types.
  • Zip file support. Only first file will be loaded.
  • New user interface.
  • Linux support. There are some quirks. Read the included documentation.
wstecz30/12/2019 13:32
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 0.16.7 4/10/2024 [CGB] SameBoy 0.16.7 4/10/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać. Ostatnie zmiany to praca nad SameBoy'em pod IOS'em  
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC1 14/09/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.1.11 15/09/2024
Ukazała się nowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) VisualBoy Advance-M.
[pce] GearFX 0.0.4 [pce] GearFX 0.0.4
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine. Na obecnym etapie grać się da na tym średnio (naprawdę nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] DSP 0.23 VIP4 29/09/2024 [multi] DSP 0.23 VIP4 29/09/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
Do ściągnięcia
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU