[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 21

[1] @ Niedziela, 4 Maja 2014 22:06CET

[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 21

Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI. 
Ostatnio do emulacji SUPER NINTENDO dodano także udawanie Nintendo GameBoy dzięki wykorzystaniu rdzenia Gambatte.

Changes for rr2-β21 [Sunday May 4th 2014]

  • Delete the now-unused emulator_status stuff
  • Numeric range class, obsolete clip_range.
  • Lua: gui.solidrectangle
  • Lua: (D)BITMAP:draw_clip, (D)BITMAP:draw_outside, TILEMAP:draw_outside
  • c-interface: Add some translation templates
  • src/lua/gui-bitmap.cpp Initialize spal to avoid compiler warning
  • Don't use -Werror
  • Use open/read/write/close for binary saves instead of iostreams
  • Select slot hotkeys
  • Fix macros getting frame duplicated after loadstate
  • Advance macros after frame is complete, not before frame starts
  • SA1 tracing support + memorywatch/search SA1 IRAM
  • Recognize SA1IRAM for purposes of breakpoints
  • ZMBV full search mode
  • SNES: SA1 registers for memory.getregister/setregister
  • SNES: Pseudo-registers hcounter and vcounter
  • Memory search: Resolve memory area if possible
  • Merge multiple versions of get_read_address() into one
  • Lua: Deprecate global addresses
  • moviefile::get_movie_length: Use milliseconds, not nanoseconds
  • Use curl-config instead of -lcurl
  • Wipe all sorts of potentially sensitive stuff after use
  • Memory peek/poke: Accept and show relative addresses
  • Autodetect followed by undefined with multiple choices: Ask user
  • Lua: Fix some includes
  • Fix SA1 open bus
  • Trace logger (Window): Show start of frame
  • Trace logger: Allow deleting lines / clearing
  • Fix potential crash on exit
  • lsnes-dumpavi: Support downloading movies
  • Trace logger: Don't double free trace hooks
  • Support configurable URI shorthands
  • Movie editor: Draw clear / fix current column
  • Movie editor: Insert multiple lines at once
  • Fix loading states with movie-ahead without ROM
  • If loading ROM with multiple candidates, prompt before adding to recentrom
  • Tweak the RNG a bit
  • Some Win32 build fixes
  • TAS input keyboard support
  • Use urandom / rtlgenrandom

 

Tagi: Nintendo, Super Nintendo, Nes, Snes, Gameboy

wstecz04/05/2014 22:06
Inne treści związane z tematem
[gba] mGBA 0.9.1 18/04/2021 [gba] mGBA 0.9.1 18/04/2021
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z emulowaną konsolą. Dla chcących śledzić na bieżąco rozwój tego emulatora dobrą ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Atari ST - trzmiel"

Retro T-Shirt Atari ST - trzmiel - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt