[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 20

[1] @ !!! Czwartek, 3 Kwietnia 2014 22:48 CET [03-04-2014 22:41 CET]

[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 20

Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI. 
Ostatnio do emulacji SUPER NINTENDO dodano także udawanie Nintendo GameBoy dzięki wykorzystaniu rdzenia Gambatte.

Changes for rr2-β20 [Monday April 1st 2014]

  • Fix typo in changelog
  • Fix bug in printing MSU-1 track playback messages
  • Add option to emulate fucked up GBC timings
  • Coalesce UI events.
  • Don't update statusbar fast outside paint event

rr2-β19 [Monday March 31th 2014]

  • Move one #ifdef BSNES_HAS_DEBUGGER to the proper place
  • Some missing string conversions and headers
  • Speed up font init
  • Fix some memory leak complaints from Valgrind
  • Free some more memory before quitting
  • Fix potential dtor ordering crash in file hasher
  • Fix another potential dtor order crash
  • Refactor workthread.hpp and threadtypes.hpp (renamed to threads.hpp)
  • Refactor streamcompress.hpp
  • Lock/Unlock multiple locks at once function / class
  • Gambatte: Mark system bus as I/O special
  • Initialize project active_branch/next_branch
  • Fix loading memory watches on project change
  • GB: Fix read/write of A, PC and CycleCounter when executing
  • GB: Fix tracelogger not to screw up breaks
  • Refactor triple buffering logic to its own file
  • Small tweak to previous (convert multiplication to bitshift)
  • Lua: string.regex
  • Lua: bit.multidiv
  • Tweak description of bit.multidiv
  • Lua: bit.test, bit.testn, string.hex, string.lpad, string.rpad
  • Make redraw_framebuffer call update_movie_state();
  • Only update emulator status from within update_movie_state()
  • Fix the 0 movie length bug
  • Don't crash if trying to load movie with unknown sysregion
  • Work around compiler warning on -2^63 written as constant
  • Make compiler more anal and fix what comes up
  • Lua: bit.mul32
  • Autosave settings immediately after closing settings
  • Add base support for Lua object overcommit
  • Use overcommit for palettes, bitmaps, dbitmaps and tilemaps
  • Error out creating too large bitmaps / tilemaps instead of corrupting memory
  • Fix compare objects
  • Fix printing of tilemaps and compare objects
  • Use overcommit in memory compares
  • SNES: Support VRAM, OAM, CGRAM and APURAM breakpoints
  • Refactor emulator status reporting (and fix the statusbar doesn't update bug)

 

Tagi: Nintendo, Super Nintendo, Nes, Snes, Gameboy

wstecz03/04/2014 22:48
Inne treści związane z tematem
[NDS] melonDS x64 0.8.1 12/06/19
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Warto zerknąć na stronę domową - dużo dodatkowych informacji i ciekawostek z etapów pracy nad emulatorem.    
[NES] MyNes x86 7.5.71 [NES] MyNes x86 7.5.71
Al Hadid opublikował nową wersję emulatora NINTENDO8 - MyNes, gdyby to jeszcze z samo siebie obsługiwało archiwa.
[MULTI] XPECCY 0.6 build 2019/06/12 [MULTI] XPECCY 0.6 build 2019/06/12
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod Windowsami, a w zamian program oferuje parę ciekawostek, dla których warto na niego rzucić ...
[MULTI] Bsnes HD beta 7 [MULTI] Bsnes HD beta 7
Pojawiła się nieoficjalna modyfikacja projektu Byuu Bsnes (gdyby ktoś zapomniał jednego z najbardziej zacnych emulatorów SUPER NINTENDO), pozwalający na zwiększenie 4krotnie rozdzielczości w grach w trybie 7 (mode 7). Efekt? Bardziej niż zadawalający... Dodatkowo również zmiana nazwy na bSnesHD i zapowiedź repozytorium - miło, że projekt nabiera ...
[multi] BizHawk 2.3.2 [multi] BizHawk 2.3.2
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Duck Hunt"

Retro T-Shirt Duck Hunt - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt