!

[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 20

[1] @ !!! Czwartek, 3 Kwietnia 2014 22:48 CET [03-04-2014 22:41 CET]

[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 20
Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI. 
Ostatnio do emulacji SUPER NINTENDO dodano także udawanie Nintendo GameBoy dzięki wykorzystaniu rdzenia Gambatte.

Changes for rr2-β20 [Monday April 1st 2014]

  • Fix typo in changelog
  • Fix bug in printing MSU-1 track playback messages
  • Add option to emulate fucked up GBC timings
  • Coalesce UI events.
  • Don't update statusbar fast outside paint event

rr2-β19 [Monday March 31th 2014]

  • Move one #ifdef BSNES_HAS_DEBUGGER to the proper place
  • Some missing string conversions and headers
  • Speed up font init
  • Fix some memory leak complaints from Valgrind
  • Free some more memory before quitting
  • Fix potential dtor ordering crash in file hasher
  • Fix another potential dtor order crash
  • Refactor workthread.hpp and threadtypes.hpp (renamed to threads.hpp)
  • Refactor streamcompress.hpp
  • Lock/Unlock multiple locks at once function / class
  • Gambatte: Mark system bus as I/O special
  • Initialize project active_branch/next_branch
  • Fix loading memory watches on project change
  • GB: Fix read/write of A, PC and CycleCounter when executing
  • GB: Fix tracelogger not to screw up breaks
  • Refactor triple buffering logic to its own file
  • Small tweak to previous (convert multiplication to bitshift)
  • Lua: string.regex
  • Lua: bit.multidiv
  • Tweak description of bit.multidiv
  • Lua: bit.test, bit.testn, string.hex, string.lpad, string.rpad
  • Make redraw_framebuffer call update_movie_state();
  • Only update emulator status from within update_movie_state()
  • Fix the 0 movie length bug
  • Don't crash if trying to load movie with unknown sysregion
  • Work around compiler warning on -2^63 written as constant
  • Make compiler more anal and fix what comes up
  • Lua: bit.mul32
  • Autosave settings immediately after closing settings
  • Add base support for Lua object overcommit
  • Use overcommit for palettes, bitmaps, dbitmaps and tilemaps
  • Error out creating too large bitmaps / tilemaps instead of corrupting memory
  • Fix compare objects
  • Fix printing of tilemaps and compare objects
  • Use overcommit in memory compares
  • SNES: Support VRAM, OAM, CGRAM and APURAM breakpoints
  • Refactor emulator status reporting (and fix the statusbar doesn't update bug)

 

wstecz03/04/2014 22:48
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[NES8] Nestopia Undead 1.53 24/12/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.53 24/12/2024
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.  
[GB/CGB] GearBoy 3.6.1 [fix] 28/12/2024 [GB/CGB] GearBoy 3.6.1 [fix] 28/12/2024
Pojawiła się nowa wersja GearBoy autorstwa Ignacio Sancheza. GearBoy jest kolejnym emulatorem konsoli Nintendo GameBoy i Color Gameboy, z całkiem dobrym współczynnikiem działających gier. Oprócz wersji pod Windowsy, istnieje także port iOS i Linuxa we wszystkich wypadkach aplikacja jest całkowicie darmowa.
[CGB] SameBoy 1.0 11/12/2024 [CGB] SameBoy 1.0 11/12/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
[gba] mGBA 0.10.4 7/12/2024 [gba] mGBA 0.10.4 7/12/2024
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja to dodanie obsługi skryptów Lua, poprawki w emulacji dźwięku (GB) i dodanie obsługi nielicencjonowanych mapperów. Dla osób chcących być na bieżąco dorzucono moduł aktualizacji. Sporo? ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU