[multi] Byuu 0.8 Beta

[28] # Byuu Comment | !!! Wtorek, 11 Lutego 2020 23:29 CET [23-12-2019 00:41 CET]

[multi] Byuu 0.8 Beta

Byuu, przepraszam od teraz Near Niyan (polecam zapoznać się z komentarzem skąd zmiana osobowości sieciowej lub jeszcze dokładniej tutaj), opublikował pierwszą publiczną betę swojego nowego emulatora.... Byuu, który ma z założenia stanowić pomost pomiędzy bsnesem i higanem racząc nas prostotą obsługi wziętą z higana i możliwościami bsnesa, Nowy projekt pozwoli autorowi na coś zupełnie nowego.
Początki jak to początki - sporo rzeczy, do których jesteśmy przyzwyczajeni, znów czeka na ponowne odkrycie - czy uda się stworzyć perfekcyjny multiemulator (ma on pracować z wszystkimi 25 rdzeniami jakie przewinęły się wcześniej w karierze Near'a) czas pokaże.
Zamiast changelogu otrzymaliśmy roadmap na najbliższy czas.

 

1943 Kai (Naxat Soft, Mar 22, 1991), Rdzeń Turbographx 16

Planned roadmap:

  • v1: support for gamepad mapping and the save state manager
  • v2: support for other controller types (mice, light guns) and multiple-players
  • v3: support for Famicom Disk System, Super Game Boy, and Sega CD emulation
  • v?: support for per-system input mapping, cheat codes, movie recording, and run-ahead functionality
  • v?+X: optional scanline renderers for each core to boost performance substantially
  • v?+Y: additional emulation cores from outside of higan (PS1, Saturn, N64 would be most promising!)
→ NOWSZY [multi] Byuu 0.10 Beta

Byuu v0.10 13/02/2020

  • fixed initial bindings for gamepad axes and hats
  • allow multi-selection clear on input mappings
  • added path searching to higan::Node::find()
  • added higan::Node::scan() to locate relative tree nodes
  • exposed settings for color bleed/emulation, interframe blending, overscan
  • default to Path::desktop() instead of Path::user() for loading games

  Known issues with v0.10:

  • region detection is not working (PAL games are running at NTSC speeds)

 

1943 Kai (Naxat Soft, Mar 22, 1991), Rdzeń Turbographx 16

Planned roadmap:

  • v1: support for gamepad mapping and the save state manager
  • v2: support for other controller types (mice, light guns) and multiple-players
  • v3: support for Famicom Disk System, Super Game Boy, and Sega CD emulation
  • v?: support for per-system input mapping, cheat codes, movie recording, and run-ahead functionality
  • v?+X: optional scanline renderers for each core to boost performance substantially
  • v?+Y: additional emulation cores from outside of higan (PS1, Saturn, N64 would be most promising!)

v0.9:

  • update driver settings when changing audio and input drivers
  • correct sound output when not outputting at 48KHz
  • correct sound output when changing frequency after game is loaded
  • show program icon when game is not loaded
  • move from native status bar to higan/bsnes-style status bar
  • fix a bug with WonderSwan internal EEPROM data
  • fix hotkey polling in fullscreen mode
  • added joypad support

Tagi: Nintendo, Nes, Sega, Game Boy, Snes, Beta, Multi, Pc Engine, Master System, Game Gear, Pcengine, Byuu

wstecz11/02/2020 23:29
Inne treści związane z tematem
[N64] Larper64 0.2 [N64] Larper64 0.2
Larper64 jest nowym emulatorem Nintendo 64 - zbieżność z wymaganiami Cen64 (cycle exact) zaważył na posądzeniach, iż jest to jedynie jego mutacja. Ponoć, nie... Emulator wymaga, podobnie jak CEN64, pliku pifdata.bin (console rom), który bez trudu znajdziecie w biosach MAME/MESS, obsługuje również jedynie pliki w formacie doctor64 (rozszerzenie z64) - tutaj przyda się ...
[SNES] Snes9x 1.60x DevBuild 29/12/19 [SNES] Snes9x 1.60x DevBuild 29/12/19
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Dawno nie było żadnej testowej wersji, a trochę rzeczy zostało poprawione. Dla dociekliwych. Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.60
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-167-gb2dd3c7e1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-167-gb2dd3c7e1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[CGB] SameBoy 0.12.3 [CGB] SameBoy 0.12.3
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Emulator posiada w końcu GUI pod PC plus całkiem sporą ilość shaderów, można ...
[WIIU] Cemu 1.16.1 03/01/20 [WIIU] Cemu 1.16.1 03/01/20
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Heavy on Magic"

Retro T-Shirt Heavy on Magic - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt