[GB] Zboy 0.60

[1] @ !!! Piątek, 1 Maja 2015 13:51 CET [01-05-2015 13:39 CET]

Skomentuj

Mateusz Viste opublikował nową wersję emulatora Zboy, który pozwoli nam odpalić pod linuksem i windowsem udawaną konsolę NINTENDO GameBoy. Nowa wersja została wzbogacona o obsługę SDL2.

GameBoy Classic:Nintendo:ZBoy:F15 Strike Eagle:
F15 Strike Eagle

zBoy v0.60 [30 Apr 2015]

  • Migrated from SDL to SDL2,
  • Created a DOS port using the Allegro library (the port comes with its own setup utility),
  • Dropped the '--noscreensaver' parameter (always enabled now), and replaced the custom screen-saver inhibitor by SDL2's generic routine,
  • zBoy's configuration changes are persistent now,
  • Added a custom colorization feature (--custcolor), so players can colorize games themselves,
  • Fullscreen can be switched in-game on the SDL2 backend (ALT+ENTER),
  • Added colorization support for Pipe Dream,
  • Removed the '--bootlogo' option,
  • Added '--resetcfg' to reset the configuration to default values,
  • Hi-score persistent memory (--hiscores) is enabled by default,
  • PCX screenshots are saved with a 4bpp depth (results in 50% smaller screenshot files),
  • Renamed the '--colorization' option to a shorter '--colorize',
  • Renamed '--hiscoresmem' to '--hiscores' and added '--nohiscores',
  • Renamed '--nospeedlimit' to '--fullspeed' and added '--nofullspeed',
  • Renamed '--nocpuidle' to '--cpuburn' and added '--nocpuburn'.

zBoy v0.53 [16 Mar 2014]

  • Added checks on emulated memory address before writing, to avoid writing in non-allocated areas (Alfred Chicken is not crashing the emulator anymore),
  • Fixed a pointer bug that was making zBoy crashing on ROMs with invalid checksums (was trying to fill a NULL pointer with an error message),
  • Cleaned up the code to compile without warnings on gcc 4.7.2,
  • Fixed interrupts handling (now Bomb Jack and Kingdom Crusade work fine),
  • Fixed HALT handling when IME is OFF (zBoy passes the Blargg interrupt test now),
  • Dropped GUI support (zBoy is command-line driven only - it's too much of a mess to maintain a cross-platform GUI inside zBoy - should be a separate project, but I won't do it myself).

 

Inne treści związane z tematem
[NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081 [NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081;
Kolejna deweloperska wersja DeSmuMe - emulatora NINTENDO DS. Nie moja, bo z automatu AppVeyor, z którego zaczyna korzystać co raz większa ilość projektów, więc warto zapisać sobie bookmark. W DeSmume jak zwykle - troche zmian dla PC, ale gro dla portu Cocoa (MacOS).  
[MULTI] Pantheon 6.868 [MULTI] Pantheon 6.868;
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego kolejna odsłona. i znów Nintendo Gameboy w akcji;)
[MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311 [MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18;
Ukazała się nowa, testowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA). Tym razem zmiany będą bardziej odczuwalne niż ostatnio, jednak to i tak kosmetyka - zmieniono podstawowy driver dźwięku na SDL (obecnie każdy inny powodował problemy z jego odtwarzaniem).
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Eidolon B&W Dragon"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt