[c64] Emu64 5.0.18

[1] @ Niedziela, 1 Marca 2020 22:10CET

[c64] Emu64 5.0.18

Pojawiła się nowa deweloperska wersja emulatora Commodore C64 tworzona przez Thorsten Kattanek. Zmiana strony projektu na GitHub (aż strach pomyśleć, co to będzie jak w końcu DDOS'y i inne hakierskie zakusy na ten serwis odniosą sukces i wszystkie dane gdzieś wyparują;))

5.0.18

  • Bugfix: SyncFound in Floppy1541Class
  • [issue #170] D64 Directory Liste im FloppyWindow wird jetzt sofort bei Veränderungen im Image aktuallisiert
  • Ocode "BIT" in 6502 & 6510 überarbeitet
  • [issue #173] Fix Soundproblem beim Disk Formatieren
  • Pepto Luminaz Levels eingebaut. First VICII Revision hat nur 5 Luminanz Abstufungen, alle anderen 9
  • Es kann nun gewählt werden ob die Luminanz Level der erste oder der folgenden Revisionen benutz werden
  • Video CRT Emulation überarbeitet und an Pepto angelehnt
  • [issue #171] Alle Dateinamen die aus einem QString nach char* konvertiert werden, erledigt jetzt .toLocal8Bit vorher toUtf8
  • [issue #175] Filename wird jetzt beim Export richtig vorgegeben, und am ende stehende Leerzeichen entfernt
  • NMI & IRQ ueberarbeitet. (6510 & 6502)
  • Bugfix: in der Floppy1541Class, es wurden immer alle Laufwerke emuliert obwohl sie abgeschaltet waren
  • Bugfix: mos6502 + mos6510 irq_delay
  • Bugfix: Warp Modus
  • Bugfix: Debugger - Breakgroups Save & Load geht wieder
  • [issue #181] Pause Button im C64SpeedWindow funktioniert wieder.
  • [issue #180] Beim lesen der CPU aus der Adresse 0xde00 - 0xdfff wird immer der zuletzt gelesene VIC Wert aus der ersten Phase des Taktzyklus gelesen.
  • [issue #185]  Alle Fenster werden beim fehlen der emu64.ini oder des entsprechenden Eintrages in dieser, in der Bildschirmmitte dargestellt.
  • Comandline Befehl --reset-ini kann nun an beliebiger Stelle stehen. Bis jetzt musste --reset-ini an erster stelle stehen um ausgeführt zu werden.
  • [issue #176] Magic Desk Cartridge ist nun implementiert, jedoch erstmal read-only.
  • [issue #106] Neuer Comandline Befehl --minimized hinzugefügt
  • crossbuild-win-releases.sh überarbeitet (SHA512 Checksummen ausgabe)
  • Audio Oszilloskop für SID Ausgabe hinzugefügt
→ [N64] Nieoficjalna wersja Nemu64
Nintendo N64:Nintendo 64:Nemu64:Batman Beyond: Return of the Joker:Ubi Soft Entertainment Software:Kemco:Dec 01, 2000:
Batman (Ubi Soft Entertainment Software, Dec 01, 2000)

Changelog:

Nemu64:

  • updated links
  • added ini file by Federelli
  • added gs_dll.dll and Cheats.ini by Gent
  • added fixed input plugin by Lemmy

Nemu64 Graphics:

  • improved microcode detection, now more games are supported
  • fixed bugs with other emulators (PJ64, 1964,...)
  • Fullscreen mode now works with any Emulator
  • added wireframe option (useful for geometry dumping)
  • added a combiner setting
  • changed the way geometry dumping works
  • fixed a possible crash when dumping geometry
  • ui changes
  • code cleanups (removed 3dNow, ...)

Tagi: Commodore, C64, Commodore 64, Dev

wstecz01/03/2020 22:10
Inne treści związane z tematem
[Arcade] RomCenter 4.1.0 [Arcade] RomCenter 4.1.0
RomCenter sprawdza, czy posiadana przez nas wersja jest w porządku, czy też znowu natrafiliśmy na uszkodzony plik, co wcale do rzadkości nienależy. Pozwala zarządzać kolekcją dla emulatorów platform takich jak: AAE Alpha Build 87, Capcom Play System 3 Emulator v1.0a, Commodore - 64 (20061106), Commodore - Amiga (20081218)_CM, Commodore - Amiga (Numbered) (20081218)_CM, CPS-1 ...
[multi] NO$GBA 3.0.3 17/10/20
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. Tak jak w wypadku pozostałych projektów z serii NoCash, autor zdecydował się zmienić dostęp do najnowszych wersji - są one dostępne dla wszystkich, ...
[multi] BizHawk x64 2.5.2 [multi] BizHawk x64 2.5.2
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[multi] BizHawk x64 2.5.1 [multi] BizHawk x64 2.5.1
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[C64] Hox64 1.1.0.5 [C64] Hox64 1.1.0.5
Hox64 jest emulatorem Commodore C64, którego autorzy szczycą się dokładnym odwzorowaniem, co do cyklu, pracy procesora. W odróżnieniu od swoich starszych braci – CCS64 czy też VICE, posiada skromne i proste menu, w którym znajdziemy wszystkie podstawowe parametry pracy – czysta prostota;). Jednak niektórzy uważają hox'a za ...
Do ściągnięcia
Do oglądnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Starblade C&E 1986"

Retro T-Shirt Starblade C&E 1986 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt