Grupa New Generation wypuściła finalną wersję gry Time Pilot. Gra działa na dowolnym 8-bitowym Atari z pamięcią 64kB (stockowe, XEGS, Rapidus itd.). Gra automatycznie wykrywa Rapidusa i skaluje engine pod lepszy procesor.
Co nowego w wersji finalnej:
- poprawiona wydajność i naprawione drobne błędy
- nowy balans gry (początkowe levele są łatwiejsze, dalsze - trudniejsze)
- poprawiony Highscore (responsywność, możliwość zmazywania)
- system dodatkowych żyć
- asteroidy i kosmonauta w ostatnim levelu
- eskadry przeciwników
- strzelanie bombami
- strzelanie UFO missiles
- przycisk pauzy
- automatyczne wykrywanie Rapidusa (i odpowiednia parametryzacja silnika gry)
- dodatkowy tryb gry: THE SWARM (tylko dla Rapidusa)
Po grę, źródła, screeny oraz wszelkie inne informacje na temat gry zapraszamy na stronę domową projektu. Powodzenia!
→ NOWSZY [Atari.Area] Mountain, czyli obrób sobie film na Atari z 68030
→ NOWSZY [Atari.Area] Materiał z Giełdy Komputerowej w lubelskim Staszicu
→ NOWSZY [Atari.Area] Adam Dyba - Orko
→ NOWSZY [Atari.Area] Wywiad z Krzysztofem Kobusem (K.K. / WFMH ^ Quartet)
→ NOWSZY [Atari.Area] Lotus Esprit Turbo Challenge dla STe
→ NOWSZY [Atari.Area] Echa Revision 2021
→ NOWSZY [Atari.Area] Rozmowa z Przemysławem Orłowskim
→ NOWSZY [Atari.Area] Rozmowa z Przemysławem Orłowskim
Tagi: Atari, Gra, Gry, Mikerbjbng
Inne treści związane z tematem
[Atari] AtariOnLine: Nowości w świecie Atari
Kamil "Gorgh" Trzaska napisał:Z racji tego, że miałem trochę czasu, to postanowiłem skrobnąć krótki artykuł o tym, co aktualnie dzieje się w świecie Atari.1. Problemy ze stroną klubu ABBUCSasha Kriegel, obecny prezes klubu, wysłał do osób związanych z organizacją maila wyjaśniającego zawieszenie działania strony ...
[Atari.Area] Materiał z Giełdy Komputerowej w lubelskim Staszicu
Dziś prezentujemy materiał z giełdy komputerowej, która odbywała się w Lublinie w Liceum im. Stanisława Staszica. Nagranie miało miejsce 1 stycznia 1993, była to nietypowa giełda z uwagi nowego roku, więc wyjątkowo znajdowało się wtedy mało ludzi, dlatego pewnie też powstał ten materiał - był to czas kiedy wchodziło prawo autorskie i niedługo potem giełda została ...
[Atari.Area] Adam Dyba - Orko
Zapraszamy do przeczytania rozmowy z Orko, protoscenowym koderem z Lublina, autorem m.in. Syf-On Demo, The MTV Demo, a także programu Master SAM.
Przy okazji, komu się udało otrzymać poniższy easter egg z Master SAM?
"Jest w Master SAM także smaczek, bo co około 10 ładowanie programu demo, zamiast demo ładuje się programik wirus, który pokazuje animację wirusa, który wypowiada ...
[Atari.Area] Wywiad z Krzysztofem Kobusem (K.K. / WFMH ^ Quartet)
Z przyjemnością zapraszamy do przeczytania wywiadu z Krzysztofem Kobusem, ówcześnie znanym jako K.K./WFMH^Quartet, jednym z pionierów atarowskiej protosceny. Członkiem WFMH, później również Quartetu, autorem takich kultowych dem z końca lat 80. jak First Try, Yo Every Lamer, The Last Scroll.
Rozmowa jest dostępna w dziale Wywiady.