!

[Atari.Area] Jurassic Spark - wersja finalna

[1] # AtariArea | PiÄ…tek, 9 Maja 2025 08:35CET

[Atari.Area] Jurassic Spark - wersja finalna

Gra Jurassic Spark, stworzona przez lewiSa i Mq z muzyką i efektami dźwiękowymi autorstwa Mikera, doczekała się ukończonej wersji po swoim debiucie na hackatonie Grawitacja.

Podczas Grawitacji zaprezentowano wersję uproszczoną, pozbawioną kilku kluczowych elementów, które teraz zostały dodane - głównie tych mających na celu irytować gracza, ale jednocześnie generować klasyczny efekt "jeszcze raz".

W grze wcielasz się w elektryka w Parku Jurajskim, którego zadaniem jest połączenie słupów energetycznych tak, aby prąd popłynął od generatora do ogrodzenia i powstrzymał dinozaura przed jego zniszczeniem. Gra jest typową pamięciówką - każdy błąd resetuje postęp, ale pozwala lepiej zapamiętać układ. Czas działa na niekorzyść, więc trzeba się spieszyć. Jeśli nie zdążysz, dinozaur przebija się przez płot, a Ty kończysz z wynikiem GAME OVER.

Poziomy rosną stopniowo - od jednego słupa aż do dziewięciu, po czym cykl zaczyna się od nowa, dając graczowi chwilę wytchnienia. Punkty przyznawane są za każdy ukończony poziom: 10 punktów za każdy słup na danym etapie.

Gotową wersję gry można pobrać z wątku na forum Atari Area.

NOWSZY [Atari.Area] Doom8088 dla Atari ST
NOWSZY [Atari.Area] Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board
NOWSZY [Atari.Area] Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca
NOWSZY [Atari.Area] Wee Ninja - również na Atari 8-bit!
NOWSZY [Atari.Area] Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE
NOWSZY [Atari.Area] EmuTOS 1.4
NOWSZY [Atari.Area] Gopher2600 0.41.0 już dostępny
NOWSZY [Atari.Area] ELSA 1.02
NOWSZY [Atari.Area] CAS2Audio 1.0.4 po dwóch latach
NOWSZY [Atari.Area] Nadchodzi Antonia 2 - nowy akcelerator

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz09/05/2025 08:35
Inne treści związane z tematem
[Atari.Area] Doom8088 dla Atari ST [Atari.Area] Doom8088 dla Atari ST
Dostępny jest nowy port Dooma dla komputerów Atari ST - Doom8088: Atari ST Edition, oparty na wersji Doom8088 przeznaczonej pierwotnie dla 16-bitowych komputerów PC z DOS-em. Obsługiwana jest tylko pierwsza kampania z Doom 1 (Episode 1), a rozgrywka przypomina bardziej surowy pokaz możliwości niż płynne doświadczenie. Oryginalny Doom z 1993 roku to jedna z najważniejszych gier FPS w ...
[Atari.Area] Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board [Atari.Area] Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board
Dostępna jest trzynasta wersja testowa emulatora Altirra 4.40. Altirra to zaawansowany emulator komputerów Atari 8-bit, ceniony za wysoką zgodność, dokładność czasową i rozbudowane funkcje diagnostyczne. Jest szczególnie popularny wśród twórców oprogramowania i demosceny dzięki zaawansowanym narzędziom debugującym. Nowości w wersji 4.40 test 13: Poprawione mnożenie w ...
[Atari.Area] Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca [Atari.Area] Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca
Już 17 czerwca 2025 o godzinie 20:00 dostępna będzie trzecia część kursu tworzenia gier na Atari 8-bit, prowadzonego przez Larka. Tym razem temat odcinka to rysowanie bohatera przy użyciu fontów oraz duszków (P/MG). W pierwszym odcinku autor omawia przygotowanie środowiska pracy. Można go obejrzeć na YouTube. Drugi odcinek poświęcony jest pomysłowi na grę, fontom oraz kluczowemu ...
[Atari.Area] Wee Ninja - również na Atari 8-bit! [Atari.Area] Wee Ninja - również na Atari 8-bit!
Po wersji na Atari 5200, gra Wee Ninja pojawiła się także w wersji dla komputerów Atari 8-bit. Tytuł działa na każdej maszynie z co najmniej 48K RAM. Do pełnego wykorzystania sterowania zalecany jest kompatybilny joystick Joy 2B+, dzięki któremu drugi przycisk umożliwia rzucanie lub dźganie. W przypadku zwykłego joysticka do tych akcji służy spacja. Wersja na Atari 5200 również ...
[Atari.Area] Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE [Atari.Area] Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE
Dziś ukazało się oficjalne zaproszenie na letnią edycję Silly Venture 2025 w wersji dla komputerów Atari XL/XE. Produkcja wymaga co najmniej 48 kB RAM oraz jednego lub dwóch układów POKEY. Za kod odpowiada PPS, muzykę skomponował Foster/Zelax, a grafikę przygotowali mOOnie i PPS. Plik binarny można pobrać z oficjalnej strony Silly Venture, zaproszenie dostępne jest także w ...
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka PrywatnoÅ›ci OWU