[Atari] AtariOnLine: Minotaur 16K

[4] # AtariOnLine | Sobota, 9 Czerwca 2018 23:37CET

[Atari] AtariOnLine: Minotaur 16K
Skomentuj


„Historia stara jak świat: Tezeusz przywiązuje nić Ariadny przy wejściu do Labiryntu, wchodzi, szuka śpiącego Minotaura, zabija go, zabiera trofeum i dzięki nici Ariadny wychodzi z labiryntu.” – tak na początku maja opisywał fabułę Krzysztof „XXL” Dudek, gdy ogłosił, że pracuje nad nową grą labiryntową.

Gra ostatecznie otrzymała nazwę Minotaur 16K i działa na wszystkich komputerach Atari XL/XE z minimum 16KB RAM-u. XXL dzisiaj udostępnił gotową wersję swojej produkcji.



Układ labiryntu jest każdorazowo losowany przed rozgrywką, a poznajemy go stopniowo, bo nasza widoczność jest ograniczona. Uwaga: prostokąt, który pozostaje czarny pomimo zbliżenia się, to jest właśnie śpiący Minotaur, do którego musimy dotrzeć. Następnie musimy cofnąć się do punktu startu i wóczas rozgrywka się kończy.



Sterowanie:
- ruch: dżojstik lub klawisze WSAD,
- cofnięcie się: FIRE lub spacja.

Na ekranie głównym mamy takie opcje (od góry):
- wyświetlenie kodu DataMatrix,
- wybór jednego z 5 trybów gry: rozdzielczość od 24x14 do 136x68,
- rozpoczęcie rozgrywki.



Co znalazło się w grze? Jak pisze XXL:
„- czytanie, zapis wyników: xBios (gra posłużyła jako poligon dla funkcji: relokacji bufora, relokacji procedury systemowej I/O, relokacji wektorów run)
- generowany kod DataMatrix dla HiScoreCafe by Fox
- interaktywna muzyka TheFatMan
- full nielegali
- full OS Calls
Działa na Atari od 600XL i późniejszych z dowolnym oryginalnym XL OS.”


Twórcy gry:
- kod: XXL,
- muzyka: TheFatMan.

Plik z grą można pobrać stąd.

2018-06-09 23:37 by "Adam"
komentarzy: 2
Inne treści związane z tematem
[FRONTEND] MedGUI Reborn v0.058 [FRONTEND] MedGUI Reborn v0.058 ;
SpeedVicio udostępnił pełną wersję nakładki MedGUI - bardzo wygodnego interfejsu dla multiemulatora Mednafen, który sam w sobie jest raczej mało przyjazny w konfiguracji.
[multi] DSP Emulator 0.16b2 VIP 25/10/15 [multi] DSP Emulator 0.16b2 VIP 25/10/15;
Po dlugiej przerwie pojawiła się aktualizacja multiemulatora DSP pozwalającego pobawić się maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB. Dość nietypowy projekt na pierwszy rzut oka, ...
[Arcade] MAMEUIFX x64/ x86 0.167 [Arcade] MAMEUIFX x64/ x86 0.167;
MameSick opublikował wersję swojej mutacji MAME 0.167 - MameUIFX. MameUiFX może poszczycić się jednym z ładniejszych GUI wśród klonów MAMEUI i jest jednym z najlepiej działających klonów tego multiemulatora.  
[arcade] HbMameUI/HbMame x86 i x64 0.167 [arcade] HbMameUI/HbMame x86 i x64 0.167;
HbMame (HomeBrewMame) jest modyfikacją MAME umożliwiającą odpalenie nieoficjalnych gier na sprzęt arcade obsługiwany przez MAME - nieoficjalne, amatorskie to wcale nie znaczy, że gorsze.
[AMIGA] FS-UAE Version 2.6.2 Stable (minor bugfix) [AMIGA] FS-UAE Version 2.6.2 Stable (minor bugfix);
Po makabrycznie długim czasie Frode Solheim twórca emulatora FSUAE Frode Solheima, bazującej na kodzie pozostałych emulatorów z rodziny UAE, a w zasadzie bardzo przyjemnego połączenie pythoona z WinUAE, w końcu zdecydował się zakończył pracę nad nową wersją swojego ...
Komentarze

Tshirt "Archon Cover"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt