[Arcade] MAMEUIFX64/32 0.149

[1] @ !!! Wtorek, 11 Czerwca 2013 23:55 CET [11-06-2013 23:36 CET]

[Arcade] MAMEUIFX64/32 0.149

MameSick opublikował wersję swojej mutacji Mame - MameUIFX. Emulator jest zgodny z 0.149 i oprócz kosmetycznych zmian (a MameUiFX może poszczycić się jednym z ładniejszych GUI wśród klonów MAMEUI), zmieniono także organizacje programu - w efekcie program powinien znacznie szybciej się odpalać i sprawdzać listę gier.

Kompilacja jest o tyle ciekawa, że MameSick wykastrował kod MAMEUI z absurdalnej ilości driverów nieobsługiwanych maszyn (pinballe), co powinno dodać kopa i tak już przeładowanemu klonowi pod okienka. Warto spróbować.

 

MAMEUIFX 0.149

Updated to MAME 0.149

  • Changelog from 0.148:

 

  • - Added CPU, SOUND, RESOLUTION, REFRESH as External(but coded internally in the GUI) Folders
  • (They are stored in the GUI directory and will be loaded ultra-fast on every startup)
  • - Added EXTRA GAMES External Folder (It shows only the extra ROMs supported by MAMEUIFX)
  • - Added FAVOURITES External Folder
  • (You'll be able to put in your most beloved games with the option "Add To Custom Folder")
  • - Added back TRACKBALL, LIGHTGUN and MECHANICAL Folders to the GUI
  • - Added hacky sound emulation with EXTERNAL SAMPLES for GHOX and TEKI PAKI (As requested by Haynor)
  • - Added hacky sound emulation with EXTERNAL SAMPLES for FIRE SHARK and VIMANA (As requested via PM)
  • - Added support for DONKEY KONG PAULINE EDITION
  • - Added support for METAL SLUG 3 ENHANCED VIOLENCE EDITION
  • - Added support for MONACO GP (Ported from HBMAME)
  • - Added support for THE KING OF FIGHTERS '97 PLUS NUDE MIX
  • - Added support for THE KING OF FIGHTERS 2002 SUPER BLACK NUDE MIX
  • - Changed default directory for AVI and MNG files to VIDEO
  • - Changed default directory for WAV files to AUDIO
  • - Changed some default colors in the INTERNAL UI
  • - Enabled WINDOWS STYLES in the TREEVIEW and LISTVIEW panels of the GUI
  • - Fixed a severe bug which was the cause of some directories never change their path
  • - Implemented a global AUTOFIRE TOGGLE ON/OFF button
  • (You'll have to configure it under "Input General -->User Interface" internal TAB menu)
  • - Implemented option to INDENT CLONES in the LISTVIEW in the GUI
  • (Disabled by default in Interface Options and still preliminary)
  • - Moved GAMELIST.INI and INTERFACE.INI to a new subdirectory called GUI
  • - Moved HISTORY.DAT, MAMEINFO.DAT, HISCORE.DAT to a new subdirectory called DATS
  • - Moved M1.XML into its subdirectory M1 where M1FX.EXE lives
  • - Renamed MAMEUIFX.CHM to a more generic and significant HELP.CHM
  • - Renamed MAMEUIFX.INI to a more significant INTERFACE.INI
  • - Severely reduced FLICKERING when resizing main Window
  • INSTRUCTIONS FOR A CORRECT SETUP (ALSO WITH A FRESH INSTALL)
  • After extracted and overwrited existing files from the 32/64 bit package simply do the following steps:
  • - Move HISTORY.DAT, MAMEINFO.DAT, HISCORE.DAT to their new directory DATS
  • - Delete your existing GAMELIST.INI and MAMEUIFX.INI in the root directory
  • (This is required for the "Times Played" feature which has been re-introduced)
  • - Delete MAMEUIFX.CHM help file and M1.XML file in the root directory
  • (A new M1.XML in the M1 directory and the new HELP.CHM file are already provided in the package)
  • - Launch the emulator and (sorry for that!) wait for the first audit process to be completed. Ready.

Tagi: Nintendo, Mame, Nemu

wstecz11/06/2013 23:55
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[multi] BizHawk x64 2.5 [multi] BizHawk x64 2.5
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-541-g5043f0568 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-541-g5043f0568
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 10/86"

Retro T-Shirt Bajtek 10/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt