!

[sega] Kigen 1.35

[1] @ Sobota, 14 Listopada 2020 00:22CET

[sega] Kigen 1.35

Kigen jest przykładem specyficznego podejścia do dużych projektów - czasami spora ilość konsol nie jest nam do niczego potrzebna, potrzebujemy z bogactwa emulacji 2,3 maszynki, a na resztę jakoś nie mamy ochotę - najczęściej używamy z wygody, czasem z przyzwyczajenia, a najczęściej z powodu, że dany projekt jest ciągle rozwijany i ma coś więcej niż konkurencyjne rozwiązania.

Na tej filizofii oparty jest właśnie hiszpański Kigen, autor Mariano González z Utach Computación, wykroił z retrocharch rdzenie obsługujące emulację maszynek Segi obudował je swoim GUI i opublikował jako osobny emulator. Niby nic wielkiego, ale... Parę dodatkowych przycisków, parę rzeczy wyciągniętych na wierzch i już robi się przyjemniej - nie trzeba przedzierać się przez setki poziomów menu aby np. zmienić shader, załadować grę - prosty przykład możemy wskazać gdzie są dumpy ale przy okazji w interfejsie znalazło się miejsce na przycisk, który skieruje nas do defaultowego folderu downloadu.  Albo skorzystanie z TAB jako przycisk do zrobienia screenshotu, od drobnostki ale przecież diabeł czasami tkwi w szczegółach.

Dodatkowo w projekcie znajdziemy pokaźny zestaw shaderów plus zarzucony chyba pomysł na stworzenie serwisu, z którego pobierzemy interesujące nas dumpy - może kiedyś.

Sonic the Hedgehog (SEGA of America, Inc., Nov 24, 1992)

Kigen MultiSega 1.35 16/11/2020

  • Open ROM shortcut using Ctrl+O
  • Now extract 7z and RAR files in ROM's folder (ZIP is reserved for MAME only)
  • Open screenshots folder from menu
  • Retroarch in English

Kigen MultiSega 1.31b

  • Remove support for Lutro (for some reason the core cannot be called from shell in windows as it can in linux)
  • Removed support to extract zipped ROMs
  • Added support for MAME (that's why I removed the support to open Sega rom's in ZIP, because they are usually used as extensions for MAME
  • Minimal change in the user interface (new image)
NOWSZY [sega] Kigen 1.37

Kigen MultiSega 1.37 19/11/2020

  • Now extract ZIP files
  • MAME ROM's can be converted to a new format (ABIN ROM FILE FORMAT)
wstecz14/11/2020 00:22
Inne treści związane z tematem
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023 [Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[ARCADE] Supermodel x64 0.3a 250f84e 6/04/2024 [ARCADE] Supermodel x64 0.3a 250f84e 6/04/2024
Nowa wersja testowa emulatora arcade maszynek SEGA MODEL III. Wrzucam od czasu, do czasu nowe wersje tego świetnego emulatora, ale zazwyczaj ich nie opisuje, czekając aż Bart Trznadlowski w końcu obwieści kolejną odsłonę swojego programu, ciekawe czy się kiedykolwiek doczekamy - w końcu od ostatnie pełnej wersji Supermodel 0.2a dzieli nas już naście lat:)
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.32.1 Unstable 4/04/2024 [MULTI] Mednafen x86/x64 1.32.1 Unstable 4/04/2024
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować platformy ...
[SEGA] SSF 0.12 r30 Test Version 25/02/2024 [SEGA] SSF 0.12 r30 Test Version 25/02/2024
Kolejne zmiany w wersji testowej emulatora SEGI SATURN - chyba najwierniejszego emulatora tej konsoli wśród obecnych projektów. Co raz trudniej nadążyć za strumieniem wypowiedzi Shimy na Twitterze, może pewnego dnia, skoro już nauczył się publikować binarki na githubie, zacznie publikować changelog... oby... W nowinek jeśli nadążam za tweetami autora - zmodyfikowano ...
[SEGA] Kronos 2.6.1 28/12/2023
Kronos to mocno rozbudowany fork emulatora Yabause/UoYabause/Yaba Sanshiro udającego konsolę SEGI SATURN i jego arcadowej mutacji SEGA TITAN VIDEO (ST-V). Główne różnice pomiędzy nim, a pierwowzorem to większa optymilizacja kodu (a przez to mniejsze obciążenie hosta), dodatkowe efekty graficzne i zwiększona ilość kompatybilnych gier.
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU