[PSemu.pl] PPSSPP 0.9.5

[1] # PSemu.pl | Poniedziałek, 25 Listopada 2013 18:35CET

[PSemu.pl] PPSSPP 0.9.5
Skomentuj

Brak mi słów, by wyrazić swą skruchę. Czasem tak bywa, że nawet gdy człek chce, to nie ma możliwości. Więc jedynie, krótkim zdaniem wyjaśnienia - byłem chory, kilka tygodni :/ Dobrze nie jest, niemniej nie na tyle źle bym nie wyskrobał aktualności na temat mojego ulubionego (przynajmniej w tym roku) projektu.

Na początek, zajrzyjmy do listy zmian z najnowszej odsłony PPSSPP:

  • wprowadzono całą masę poprawek w tym: obsługi krzywych wielowypustowych Beziera oraz czystego buforu szablonowego
  • usprawniono opcje szybkiego zapisu / ładowania stanu gry
  • poprawiono opcję zmianę rozdzielczości, niezależną od rozmiaru okna
  • zamieniono wtyczkę Atrac3+ na kod Maxima stworzony w technice odwracania
  • wprowadzono możliwość nakładania shaderów wzbogacających obraz o filtry takie jak: winietowanie, przeplot czy wygładzanie
  • dodano wsparcie dla androida x86
  • dodano wsparcie analogowego kontrolera dla systemu Blackberry
  • zwiększono stabilność przetwarzania multimediów w symbianie przez przeniesienie dźwięku i ffmpeg na osobny wątek.
  • na urządzeniach mobilnych - zwiększono dokładność detekcji zasobów i zaimplementowano system wibracji
  • w systemach Windows - usprawniono obsługę memorek, plików konfiguracyjnych, tłumaczeń oraz działanie debuggera.

Jak powyższe przekłada się na praktykę. Zacznijmy od tego, że Loco Roco wreszcie wygląda jak powinno i jest w pełni grywalne. Sprawa niezwykle istotna biorąc pod uwagę, że: gra ryje beret i wymaga na tyle mało zasobów, że bezproblemowo pracuje w pełnej prędkości na Androidzie. Co za tym idzie, od chwili obecnej będzie się można spokojnie cieszyć tym tytułem nie tylko w domu, ale stojąc w korku, siedząc w autobusie, pociągu, czy w pracy. Po drugie, dzięki możliwości nakładania shaderów, gry potrafią wyglądać naprawdę ciekawie, bądź przy zastosowaniu filtru wygładzającego - znacznie lepiej, bez konieczności obciążania systemu przez skalowanie obrazu. Ot, taki miły ukłon w stronę posiadaczy tabletów z matrycami o dużej rozdzielczości. Wreszcie zwiększona kompatybilność programu nie tylko naprawia szereg problemów z całą gamą gier, ale również nieznacznie zwiększa prędkość emulacji. Tyle słowem wyjaśnienia. Na koniec, zwyczajowo, zapraszam do komentowania niusa oraz na stronę domową projektu po najnowsze pliki i szczegółowe informacje na temat projektu. P.S. kolejna wersja PPSSPP, ma ponoć być znacznie szybsza od tytułowego wydania :] Co Wy na to? Reka w górę, kto, podobnie do mnie, czeka na nią z niecierpliwością?

PPSSPP FFVII
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2573-g92484a841 2018-09-30 11:46:44 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2573-g92484a841 2018-09-30 11:46:44;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-519-ga661672cf [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-519-ga661672cf;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-521-g4fbeec1e5 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-521-g4fbeec1e5;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-526-g669079454 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-526-g669079454;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2576-g2aedb9779 2018-10-01 23:29:46 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2576-g2aedb9779 2018-10-01 23:29:46;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Komentarze

Tshirt "Kung Fu Master 1986 May"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt