[PSemu.pl] PCSX2 SVN r5674

[1] # PSemu.pl | Czwartek, 20 Czerwca 2013 15:45CET

Nie mam dziś weny na przydługie wstępy i bezproduktywne lanie wody. Z drugiej zaś strony, tym drugim, wcale bym nie pogardził, biorąc pod uwagę dosłowne znaczenie sformułowania i kilkudniową falę upałów, dającą się mocno we znaki w robocie. Jakby na problem nie spojrzeć, nie jesteśmy jednak serwisem o turystyce czy rekreacji, więc chłodne życzenia odkładam na później, a teraz...

... zapraszam do zapoznania się z najważniejszymi zmianami jakie poczyniono od marca w rozwojowej wersji emulatora PCSX2:

  • przeportowano wtyczkę GSdx-ogl pod systemy Windows
  • w pluginie GSdx dodano klasę wektorową dla AVX2, poprawiono obsługę pamięci oraz funkcje GetTextureMinMax,GetAlphaMinMax i rozszerzenie GL_ARB_gpu_shader5 dla Fxaa
  • usprawniono obsługę kodów dla gier
  • dodano maskowanie DMA/Path3
  • zmodyfikowano sposób sprawdzania rozmiaru nośnika
  • usprawniono działanie microVu przez wprowadzonie poprawek do funkcji odpowiedzialnych za obsługę D/T Bit oraz XGKick Delay, sparametryzowano obsługę D-Bit
  • poprawiono funkcje odpowiedzialne za grę wieloosobową (multitap) oraz obsługę memorek z pierwszego PlayStation
  • zwiększono kompatybilność wtyczki gsxdx ogl względem układów graficznych ATI/AMD, zoptymalizowano plugin pod kątem najnowszych sterowników catalyst oraz poprawiono zachowanie modułu względem kart nie obsługujących opengl 3.3
  • w tym samym pluginie wprowadzono wewnętrzne ładowanie shaderów z plików glsl z konwersją przez skrypt perl`owy
  • w GSdx zwiększono rozmiar indeksu dla bufora bloków zmiennych jednorodnych, usunięto błędy i powodującą problemy optymalizacje z funkcji GetTextureMinMax, oraz naprawiono przesunięcia CLUT implementując tymczasowy bufor
  • we wtyczce zzogl-pg zoptymalizowano obsługę tekstur dla układów graficznych Intel
  • rozbudowano bazę gier o nowe informacje i poprawki do już istniejących pozycji
  • zoptymalizowano kod emulatora pod kątem gcc 4.8 oraz VS 2010/2012
  • zaktualizowano bibliotekę Soundtouch do wersji 1.71

Tym samym usprawniono dziłanie programu oraz obsługę gier takich jak: Crash Twinsanity, Persona 4, WRC Rally Evolved, Elemental Garde, Siren 2, Kingdom Hearts i Kingdom Hearts 2, Disney's Golf, Impossible Mission, Wallace & Gromit in Project Zoo, Drakan, Mafia, True Crime - New York, Timesplitters, Neo Contra. Tyle na dziś, zapraszam do Downloadu i na stronę domową projektu.

→ NOWSZY [PSemu.pl] FPse 0.11.134 for Android
→ NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #002
→ NOWSZY [PSemu.pl] MemcardRex 1.8
→ NOWSZY [PSemu.pl] JPCPS SVN 3516
→ NOWSZY [PSemu.pl] PCSX2 SVN r5932
→ NOWSZY [PSemu.pl] hps1x64 v014
→ NOWSZY [PSemu.pl] Working PS3 emulator

→ NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.8
Psemu.pl PSP:PPSSPP
Photo@psemu.pl
→ NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #001
→ NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.7.2
wstecz20/06/2013 15:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-825-gca7c14e51 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-825-gca7c14e51
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1290-g33d8290fd 2021-06-18 04:40:34 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1290-g33d8290fd 2021-06-18 04:40:34
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-823-g906b38e1b [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-823-g906b38e1b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-821-g5ccac1712 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-821-g5ccac1712
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-819-gc92775d26 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.3-819-gc92775d26
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Komentarze

T-shirt "Great Escape Zx Spectrum Crash"

Retro T-Shirt Great Escape Zx Spectrum Crash - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt