[PSemu.pl] JPCPS SVN 3314

[1] # PSemu.pl | Wtorek, 16 Lipca 2013 20:05CET

[PSemu.pl] JPCPS SVN 3314

Co prawda od dobrego miesiąca - w moim skromnym przekonaniu - palmę pierwszeństwa wśród najlepszych emulatorów PSP dzierży inny projekt (już niebawem nius na ten temat). Nie znaczy to jednak, że o JPCPS należy zapomnieć. Wręcz przeciwnie, tytułowemu emulatorowi należy się szacunek, czy to z uwagi na fakt, że był prekursorem bezproblemowego uruchamiania gier z PSP, czy też listę usprawnień, jakie na bieżąco wprowadzane są do kodu programu.



Doskonale obrazuje to porcja 250+ zmian jakie poczyniono w projekcie od ostatniego niusa. Wymienienie wszystkich zajęłoby 2 str A4, toteż pozwolę sobie przytoczyć jedynie wybrane:

  • usprawniono generowanie dźwięku (w tym sygnału mono) za pomocą narzędzi atrac3plus2wav.exe, at3tool.exe i HIMDRender.exe
  • poprawiono działanie funkcji: sceIoIoctl, sceKernelLoadModule, sceUtilityLoadNetModule, sceUtilityLoadAvModule, sceUtilityLoadUsbModule, sceUtilityLoadModule, sceAtracSetData
  • zwiększono osiągi programu przy wykonywaniu operacji FastMemory
  • dopracowano obsługę kryptograficzną CryptoEngine: naprawiono algorytmy BBMac, ulepszono szyfrowanie PGD, zaimplementowano algorytmy DLC/EDAT, dodano częściowe wsparcie dla licencji DLC (NPDRM).
  • usprawniono obsługę wstawek filmowych, względnie funkcji: sceMp4, mpegRingbufferAddr, sceMpegAvcDecodeFlush, sceMpegAvcConvertToYuv420, sceJpegCsc, sceVaudio
  • naprawiono dwuliniową interpolację dekodowania CLUT, oraz obsługę shaderów dla wspomnianej funkcji
  • dodano wsparcie dla prawego analoga (emulacja PSP na PS3)
  • wprowadzono obsługę 64MB memorek, dla reedycji gier w wysokiej rozdzielczości,
  • usprawniono obsługę dynamicznie modyfikowanego oraz dużych porcji kodu
  • dodano możliwość przekazywania wielu adresów w sieci
  • naprawiono odczyt wstawek wideo z plików PDG, obsługę shadera geometrii dla generowania obrazu 2D, obsługę skompresowanych tekstur
  • do interfejsu dodano opcje odpowiedzialne za manipulację przerwaniami pamięci, eksport logów, wyświetlanie i manipulację rejestrami
  • zemulowano sceUsbCam, umożliwiając emulację kamery USB konsoli za pomocą standardowych kamerek sieciowych dla PC
  • zwiększono bufor tekstur, usprawniono działanie funkcji TRXKICK i wyczyszczono kod silnika graficznego
  • poprawiono błędy w tłumaczeniach programu.

Natomiast, wszystkich zainteresowanych odsyłam do automatycznygo repozytorium SVN, gdzie znaleźć można pełną listę zmian oraz najnowsze binarki do pobrania. Kończąc, standardowo zachęcam do komentowania niniejszej wiadomości.

→ NOWSZY [PSemu.pl] FPse 0.11.134 for Android
→ NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #002
→ NOWSZY [PSemu.pl] MemcardRex 1.8
→ NOWSZY [PSemu.pl] JPCPS SVN 3516
→ NOWSZY [PSemu.pl] PCSX2 SVN r5932
→ NOWSZY [PSemu.pl] hps1x64 v014
→ NOWSZY [PSemu.pl] Working PS3 emulator

→ NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.8
Psemu.pl PSP:PPSSPP
Photo@psemu.pl
→ NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #001
→ NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.7.2

Tagi: Nintendo, Gb

wstecz16/07/2013 20:05
Inne treści związane z tematem
[Frontend] QuickPlay 4.7.5 [Frontend] QuickPlay 4.7.5
Pojawiła się u nowa wersja uniwersalnej nakładki na emulatory QuickPlay - programik, który z ciekawostek np. pozwala zintegrować się np. z GameBase (gdyby komuś nie odpowiadało korzystanie z GB:P), obsługuje również LibRetro (RetroArch)  
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-486-g3574a352d [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-486-g3574a352d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-487-gb652f62d1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-487-gb652f62d1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-489-g6ef5c3e37 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-489-g6ef5c3e37
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[gba] VGBA for Windows 6.1
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy Advance, robi to całkiem przyjemnie i od września całkowicie za darmo (autor uwalnia kolejne swoje ...
Komentarze

T-shirt "Bajtek 8/86"

Retro T-Shirt Bajtek 8/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt