!

[PSemu.pl] JPCPS SVN 3314

[4] # PSemu.pl | Wtorek, 16 Lipca 2013 20:05CET

[PSemu.pl] JPCPS SVN 3314

Co prawda od dobrego miesiąca - w moim skromnym przekonaniu - palmę pierwszeństwa wśród najlepszych emulatorów PSP dzierży inny projekt (już niebawem nius na ten temat). Nie znaczy to jednak, że o JPCPS należy zapomnieć. Wręcz przeciwnie, tytułowemu emulatorowi należy się szacunek, czy to z uwagi na fakt, że był prekursorem bezproblemowego uruchamiania gier z PSP, czy też listę usprawnień, jakie na bieżąco wprowadzane są do kodu programu.



Doskonale obrazuje to porcja 250+ zmian jakie poczyniono w projekcie od ostatniego niusa. Wymienienie wszystkich zajęłoby 2 str A4, toteż pozwolę sobie przytoczyć jedynie wybrane:

  • usprawniono generowanie dźwięku (w tym sygnału mono) za pomocą narzędzi atrac3plus2wav.exe, at3tool.exe i HIMDRender.exe
  • poprawiono działanie funkcji: sceIoIoctl, sceKernelLoadModule, sceUtilityLoadNetModule, sceUtilityLoadAvModule, sceUtilityLoadUsbModule, sceUtilityLoadModule, sceAtracSetData
  • zwiększono osiągi programu przy wykonywaniu operacji FastMemory
  • dopracowano obsługę kryptograficzną CryptoEngine: naprawiono algorytmy BBMac, ulepszono szyfrowanie PGD, zaimplementowano algorytmy DLC/EDAT, dodano częściowe wsparcie dla licencji DLC (NPDRM).
  • usprawniono obsługę wstawek filmowych, względnie funkcji: sceMp4, mpegRingbufferAddr, sceMpegAvcDecodeFlush, sceMpegAvcConvertToYuv420, sceJpegCsc, sceVaudio
  • naprawiono dwuliniową interpolację dekodowania CLUT, oraz obsługę shaderów dla wspomnianej funkcji
  • dodano wsparcie dla prawego analoga (emulacja PSP na PS3)
  • wprowadzono obsługę 64MB memorek, dla reedycji gier w wysokiej rozdzielczości,
  • usprawniono obsługę dynamicznie modyfikowanego oraz dużych porcji kodu
  • dodano możliwość przekazywania wielu adresów w sieci
  • naprawiono odczyt wstawek wideo z plików PDG, obsługę shadera geometrii dla generowania obrazu 2D, obsługę skompresowanych tekstur
  • do interfejsu dodano opcje odpowiedzialne za manipulację przerwaniami pamięci, eksport logów, wyświetlanie i manipulację rejestrami
  • zemulowano sceUsbCam, umożliwiając emulację kamery USB konsoli za pomocą standardowych kamerek sieciowych dla PC
  • zwiększono bufor tekstur, usprawniono działanie funkcji TRXKICK i wyczyszczono kod silnika graficznego
  • poprawiono błędy w tłumaczeniach programu.

Natomiast, wszystkich zainteresowanych odsyłam do automatycznygo repozytorium SVN, gdzie znaleźć można pełną listę zmian oraz najnowsze binarki do pobrania. Kończąc, standardowo zachęcam do komentowania niniejszej wiadomości.

NOWSZY [PSemu.pl] FPse 0.11.134 for Android
NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #002
NOWSZY [PSemu.pl] MemcardRex 1.8
NOWSZY [PSemu.pl] JPCPS SVN 3516
NOWSZY [PSemu.pl] PCSX2 SVN r5932
NOWSZY [PSemu.pl] hps1x64 v014
NOWSZY [PSemu.pl] Working PS3 emulator

NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.8
Psemu.pl PSP:PPSSPP
Photo@psemu.pl
NOWSZY [PSemu.pl] RefStats #001
NOWSZY [PSemu.pl] PPSSPP 0.9.7.2

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz16/07/2013 20:05
Inne treści związane z tematem
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025 [MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.  
[GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025 [GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
[NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025 [NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Nie ma tu zbytnio zmian dla wersji Windows, rozwój przede wszystkim skupił się na FTLK ()  
[CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025 [CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU