[PSemu.pl] ePSXe for Android 1.9.17

[2] # PSemu.pl | Czwartek, 13 Marca 2014 17:30CET

[PSemu.pl] ePSXe for Android 1.9.17

Dziś zajmiemy się kolejną zaległością, na dodatek sporą, bo informacje o opisywanym projekcie nie gościły na stronie od dobrych 10 miesięcy. Toteż zanim przystąpicie do lektury zmian, które wprowadzono w tytułowej aplikacji od opisanej poprzednio wersji 1.9.0 do aktualnej 1.9.17, uzbrójcie się w dobre ciastko oraz solidny zapas cierpliwości, względnie mocnej kawy.

Uwaga, uwaga, oto i wspomniana lista:

 

  • zaktualizowano interfejs programu zgodnie z Android 4.0 UI
  • zmieniono logotyp aplikacji na grafikę autorstwa Roberta Typek
  • dodano wsparcie dla 32-bitowego blit, plików SBI w formacie MDS/MDF, dźwięku o niskim opóźnieniu, oraz kontrolerów wikipad, ps4, Samsung EI-GP20 i jxd s7800b
  • poprawiono wyświetlanie ekranowe na Androidzie 4.4, obsługę blit na Sony Tablet P, obsługę ekranowych przycisków L/R,
  • wprowadzono obsługę klawiatur BT oraz wykrywania kontrolera w trakcie gry,
  • dodano możliwość: pobierania wtyczki HD OpenGL z aplikacji, usuwania savestate-a, zmiany nazwy skrótu oraz ustawiania przezroczystości skórki kontrolera ekranowego
  • naprawiono obsługę plików PPF
  • naprawiono obsługę plików SBI z danymi subkanałowymi
  • rozbudowano obsługę kontrolerów Sixaxis, Xperia Play, Xbox, Logitech, Ouya, Nvidia i Nyko
  • zoptymalizowano plugin OpenGL pod kątem układu graficznego Adreno 320/330
  • poprawiono funkcje odpowiedzilne za zapis stanu gry na memorce
  • lista gier została zapisana w pamięci podręcznej dla szybszego jej wczytywania
  • usprawniono funkcje odpowiedzialne za obsługę operacji szybkiego zapisu/odczytu
  • umożliwiono nawgację pomiędzy folderami w trakcie podmiany nośnika
  • wprowadzono obsługę Namco Gun za pomocą kontorlera ekranowego
  • naprawiono dźwięk na Androidzie w wersji 4.3
  • dodano zintegrowane wsparcie dla kontrolerów Moga
  • naprawiono działanie drążków analogowowych gamepada
  • dodano zintegrowane wsparcie dla bezprzewodowego kontorlera z Xboksa
  • dodano wspawcie dla kontorlerów BT obsługiwanych usługa BluezIME
  • zaimplementowano obsługę spustów L2/R2 gamepadów
  • wprowadzono możliwość przypisania ekranowego kontrolera do gracza 1/2, oraz dodano do tegoż dodatkowe przycisków z możliwoscią przypisania funkcji tj. zapis, wczytywanie, kombosy, itd.
  • dodano mozliwość wyświetelenia logotypu konsoli w czasie uruchamiania gry
  • usprawniono działanie funkcji przeszukujących pamięć masową urzadzenia
  • wprowadzono możliwość wyboru własnych kart pamięci
  • dodano 5 typów filtrów dla wtyczki OpenGL
  • przetłumaczono aplikację na języki: japoński (Nekokabu), chiński (Chow Chi Hoi), rosyjski (Ultra Taber), niemiecki (Thomas), włoski (Luca), koreański (Duo Jeon) i fiński (Jesse)

Prócz wymienionych powyżej, sporo zmian wprowadzono do jądra programu i funkcji odpowiedzialnych za wyświetlanie obrazu, dzięki czemu projekt zyskał na stabilności pracy i kompatybilności. Tym samym rozwiązano problemy występujące przy obsłudze tytułów takich jak: Spyro2, Spryo3, Crash Bash, Kids Station - Motto, Kiganjo, Sakura 3 Eternal Heart, NBA Live 99, Kamen Rider V3, Omizu no Hanamichi, Yuukyuu no Eden - The Eternal Eden, Blasto, Standby Say You, Twins Story, Star Wars Rebelt Assault 2, Arcade Pack Party -Rampage-, NHL Faceoff 2001, Yeh Yeh Tennis, Worms Armaggedon, Worms Pinball, Crash Bash, Final Fantasy 8, Medievil, NBA in the Zone 2000, Mad Stalker, Kidou Senshi Gundam. Ufff, tyle w teorii. W praktyce, androidowy ePSXe od zawsze prezentował wysoki poziom i ciężko było się do czegoś przyczepić. Osobiście jątrzyły mnie trzy problemy: niedziałające pod Androidem 4.x PPFy, mało komfortowa obsługa kontrolerów zewnętrznych oraz praca w trybie OpenGL. Pierwszy temat rozwiązała aktualizacja 1.9.15/17 i w końcu można bezproblemowo szarpać w Final Fantasy 7 bez konieczności nakładania łatki spolszczającej na obraz gry. Trzecie kuku, z każdą kolejną wersją działa coraz lepiej, jest więc szansa, że kiedyś wtyczka ogl będzie pracować zgodnie z moimi oczekiwaniami. Na drugi bolączkę, cóż może uda mi się coś zaradzić więc temat dogłębnie poruszę innym razem. Na dzień dzisiejszy, suszę zęby do ekranu tabletu ciesząc się emulacją szaraka na wysokim poziomie, którą bez wątpienia oferuje najnowsza wersja mobilnego ePSXe .

 Psemu.pl PSX:Sony:ePSXe
Photo@psemu.pl

Tagi: Sony, Playstation, Psx, Gry

wstecz13/03/2014 17:30
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-634-g9814f0ed6 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-634-g9814f0ed6
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-231-gdae2c3195 2020-09-12 07:30:11 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-231-gdae2c3195 2020-09-12 07:30:11
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-636-g6c9b9b54b [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-636-g6c9b9b54b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-233-g6229b204f 2020-09-12 15:59:09 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-233-g6229b204f 2020-09-12 15:59:09
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.
[multi] BizHawk x64 2.5.1 [multi] BizHawk x64 2.5.1
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
Komentarze

T-shirt "Taito"

Retro T-Shirt Taito - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt