Jakiś czas temu RafałM przygotował artykuł, w którym zaznajamiał czytelników z technikami odszukiwania grafiki oraz analizy kodu w obcych programach. Teraz wiemy, iż opis ten był efektem pracy nad modyfikacją gry Renegade -- chyba najlepszej bijatyki na ZX Spectrum. Oprócz zmienionej grafiki (co widać na obrazkach), zmianie uległy:
- początkowe proporcje przeciwników - np. na pierwszym poziomie w oryginale było dwóch Murzynów z pałami, teraz jest czterech
- niektórzy przeciwnicy są teraz odporni na kopniak z wyskoku (naprawdę sporo zmienia w sposobie gry)
- na poziomie 2 więcej przeciwników na motocyklach
- na poziomie 3 do pań z pejczami dochodzą również "źli bliźniacy" Rene (użyto sprajta gracza jako sprajta wroga)
- na poziomie 4 walczymy z większą ilością wrogów (tłum wrogów z nożami, zabijających jednym ciosem)