Już dostępny jest nowy numer zreduksowanego Bajtka 9/1986. W środku duży materiał o ówczesnej nowince Commodore 128, a także wzmianka o klonie Apple II - Laserze 128, listing "Jednorękiego Bandyty" dla Amstrada CPC, dowiemy się także, że 8kb ramu jest podstawą lepszej grafiki i dźwięku w grze "Mission Impossible";), a także dla sportu możemy palcem po "mapie" prześledzić przygody Panama Joe alias Pedro - bo na niektórych grach tak właśnie nazywał się sympatyczny bohater poszukujący skarbu Montezumy. Zapraszam do pobierania.
Spis treści
- GRA O JUTRO
- Komputery — nareszcie w szkole?
- SWEGO NIE ZNACIE
- Apple II na Grzybowskiej
- TEST Gemini 10X
- KLAN COMMODORE
- C-128
- Poradnik młodego pirata cz. II
- Zabezpieczenia C-64
- KLAN AMSTRAD-SCHNEIDER
- Jednoręki bandyta
- Jak odbezpieczyć program
- Magnetofon i Amstrad
- KLAN ATARI
- Na cały ekran
- Komputer sam się programuje
- KLAN SPECTRUM
- TOBOS-FP, pierwszy polski kompilator
- CO JEST GRANE
- Latający komputer
- Panama Joe
- Lista Przebojów i recenzje
- OBOK KOMPUTERA
- Drążek sterowy
- WARTO PRZECZYTAĆ
- MicroStrad, Sinclair User, Chip
- PRZED EKRANEM
- Dobry program
- JAK TO ROBIĄ INNI
- Szkoła im. Indiry Gandhi w Sofii
- TYLKO DLA PRZEDSZKOLAKÓW
- Notesik
- GIEŁDA
- NIE TYLKO KOMPUTERY
- Homo intelligens
wstecz16/01/2014 00:44