[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1180

[1] @ !!! Piątek, 29 Marca 2013 01:11 CET [29-03-2013 00:41 CET]

[VBA] VisualBoy Advance - M 1.8 SVN1180
Skomentuj

Parę nowych zmian w kodzie VBA-M emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA) z tradycyjnym menu.  Binarka z głównej gałęzi kodu, bez zmian z eksperymentalnego odgałęzienia bgk-link.


Iridion 3D (Majesco Sales, Inc., 11.06.2001)

Revision 1180

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 18:27:55

  • Make 32bit read out of bounds not get rotated if they are unaligned.

Revision 1178

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 17:56:22

  • hopefully fixed unaligned reads correctly this time...

Revision 1176

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 17:24:14

  • Fix yet another oversight in the unaligned read code.
  • Implemented missing thumb opcode (Which is invalid according to gbatek but Moto GP seems to use it)

Revision 1174

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 16:44:01

  • opps forgot to change change the unaligned 16bit rotate to check against old address.

Revision 1172

Author: normmatt234 | Date: 28 marca 2013 16:27:45

  • Fixed unaligned 16/32 bit reads.

Revision 1171

Author: squall-leonhart | Date: 26 marca 2013 09:06:02

  • update to 2013

Revision 1170

Author: squall-leonhart | Date: 3 marca 2013 04:20:28

  • fixed nasm props again

Revision 1167

Author: squall-leonhart | Date: 11 lutego 2013 08:59:03

  • commit this and see who complains? :D

Revision 1166

Author: squall-leonhart | Date: 10 lutego 2013 17:32:22

  • remove c_core from default preprocessors

Revision 1164

Author: squall-leonhart | Date: 7 lutego 2013 12:03:49

  • some changes to how SubWCRev works, resolving build issues when attempting to build from a source tar and adding it back to dependencies.
  • also deletes the wx build folder because its not going going anywhere fast on windows.

Revision 1163

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:53:17

  • more improvements to gba-arm by Normmatt

Revision 1162

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:26:16

  • lets commit the right version of the arm patch this time eh.

Revision 1161

Author: squall-leonhart | Date: 4 lutego 2013 07:15:53

  • Applied fixes to NormMatts r1150 fixes - V-Rally 3 working again
  • Re-added nasm.props to vs2008 build folder + changes to nasm.rules for spaces in paths.

Revision 1160

Author: squall-leonhart | Date: 3 lutego 2013 18:25:22

  • implement ALL of abhoriels patch correctly.

Revision 1159

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:47:51

  • GBA: Revert r1150 since it adds artifacts in (at least) V-Rally 3
  • Please fix and commit again.

Revision 1158

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:36:37

  • NLS: Update translations from Transifex

Revision 1157

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 14:23:01

  • NLS: Apply native endlines SVN properties

Revision 1156

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:59:48

  • GTK: Apply patch #3524058 - Auto-load/save cheats
  • Thanks go to unmacaque

Revision 1155

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:56:12

  • GTK: Updated the .desktop file to validate

Revision 1154

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:51:40

  • GTK: Fix "#3598672 - emulated system option in gvbam changes by itself in Linux"
  • Applied patch 3599614 thanks to Mika Attila

Revision 1153

Author: bgk | Date: 3 lutego 2013 13:43:01

  • GBA: Fix build

Revision 1151

Author: squall-leonhart | Date: 2 lutego 2013 04:48:32

  • commit abhoriels RSBS and RSCS patch

Revision 1150

Author: squall-leonhart | Date: 23 stycznia 2013 01:38:00

  • patch to correct some behavior in arm tests.
Inne treści związane z tematem
[NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081 [NDS] DesMuMe x86/x64 0.9.12 SVN6081;
Kolejna deweloperska wersja DeSmuMe - emulatora NINTENDO DS. Nie moja, bo z automatu AppVeyor, z którego zaczyna korzystać co raz większa ilość projektów, więc warto zapisać sobie bookmark. W DeSmume jak zwykle - troche zmian dla PC, ale gro dla portu Cocoa (MacOS).  
[MULTI] Pantheon 6.868 [MULTI] Pantheon 6.868;
Multiemulator Pantheon, programu autorstwa  Bostjana 'Grandy' Grandoveca i jego kolejna odsłona. i znów Nintendo Gameboy w akcji;)
[MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311 [MULTI] XPECCY 0.6 build 20180311;
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix [MULTI] Mednafen x86/x64 1.21.1 MFix;
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie ...
[VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18 [VBA] VisualBoy Advance - M 2.2 FixBuild 13/03/18;
Ukazała się nowa, testowa wersja emulatora konsol NINTENDO (CGB,GB,GBA). Tym razem zmiany będą bardziej odczuwalne niż ostatnio, jednak to i tak kosmetyka - zmieniono podstawowy driver dźwięku na SDL (obecnie każdy inny powodował problemy z jego odtwarzaniem).
Komentarze

Tshirt "Eidolon B&W Dragon"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt