[PSX] PCSX ReLoaded SVN83652

[2] @ !!! Niedziela, 24 Marca 2013 23:51 CET [24-03-2013 23:27 CET]

[PSX] PCSX ReLoaded SVN83652
Skomentuj

Nowa poprawka dla emulatora SONY PLAYSTATION - PCSXR. Co prawda rozwój tego emulatora dotyczy przede wszystkim wersji GTK (linux i dla masochistów win) i MacOS, jednak wprawne oko znajdzie także pare fixów dla wersji Windows.

Millennium Soldier: Expendable (a.k.a. Expendable) (Infogrames, Inc., 23.04.2000)

PCSX Reloaded[SVN 83652]

Author: SNDedgbla_cp | Date: 19 marca 2013 22:58:56

  • .

PCSX Reloaded[SVN 83651]

Author: SNDedgbla_cp | Date: 19 marca 2013 22:32:10

  • Patch 14090 (KrossX2) - 
    PEOpS OpenGL: 
    Added a new setting "Force 4:3 aspect ratio", cuz I wanted to have a 4/3 screen with the 16/9 fullscreen resolution. Seems to work. =D
    It only works if "Force psx aspect ratio" is enabled, cuz I'm lazy. 
    Description added for the GTE option, and misc alignment things.
    I dunno what's the aspect ratio for the Widescreen option, so maybe this could be changed to a combobox? With settings like "Force aspect ratio: None, PSX, 4:3, 16:9".

PCSX Reloaded[SVN 83636]

Author: SNDMaddTheSane_cp | Date: 17 marca 2013 23:26:30

  • Fix a crash when using SoftGL on OS X.

PCSX Reloaded[SVN 83609]

Author: SNDnotaz_cp | Date: 15 marca 2013 00:58:35

  • cdriso: handle no disk state better

PCSX Reloaded[SVN 83457]

Author: SNDnotaz_cp | Date: 12 marca 2013 00:36:16

  • cdrom: stopping read should stop seek too

PCSX Reloaded[SVN 83456]

Author: SNDnotaz_cp | Date: 12 marca 2013 00:36:10

  • cdrom: use single read/play cursor, handle cdlRead for cdda
  • cdlRead on cdda tested on real hardware

PCSX Reloaded[SVN 83455]

Author: SNDnotaz_cp | Date: 12 marca 2013 00:36:02

  • cdrom: pause doesn't start read
  • please don't commit untested code like this, or at least add a comment..
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-514-gbb5b981ef [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-514-gbb5b981ef;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2572-g042311a82 2018-09-29 23:27:58 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2572-g042311a82 2018-09-29 23:27:58;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2573-g92484a841 2018-09-30 11:46:44 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2573-g92484a841 2018-09-30 11:46:44;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-519-ga661672cf [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-519-ga661672cf;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-521-g4fbeec1e5 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-521-g4fbeec1e5;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Robin of the wood"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt