[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2933

[1] @ środa, 17 Kwietnia 2013 23:07CET

[NES] FCEUX 2.2.2 SVN2933

FCEUX jest emulatorem konsol Nintendo Entertainment System (NES), Famicom i Famicom Disk System (FDS). FCEUX powstał z zamysłem połączeniu wielu modyfikacji FCE (FCEU Ultra, FCEU rerecording, FCEUXD, FCEUXDSP, FCEUXDSP CE i FCEU-mm) łącząc ich funkcjonalności w jedną aplikację.

FceuX oprócz możliwości odświeżenia sobie starych, dobrych tytułów oferfuje także narzędzia dla zaawansowanych użytkowników - do debuggowania, przetwarzania gier, tworzenia map, nagrywania przebiegu emulacji, a także wykorzystywania skryptów języka Lua.

FCE Ultra X[SVN 2933]

Author: xhainingx | Date: 17 kwietnia 2013 21:22:05

  • added gui.cpp functions to gui.h and compiled/linked gui.cpp
  • sdl.cpp had a #include "gui.cpp" line, rather than
  • including the gui.h header (which was lacking). All the declarations
  • are now in gui.h and gui.cpp is in the sources_list

FCE Ultra X[SVN 2932]

Author: ansstuff | Date: 17 kwietnia 2013 20:50:42

  • fixed Aboutbox

FCE Ultra X[SVN 2931]

Author: ansstuff | Date: 17 kwietnia 2013 20:35:22

  • "Auto-resume old play session" now also works with NSFs

FCE Ultra X[SVN 2930]

Author: zeromus | Date: 17 kwietnia 2013 20:19:54

  • properly savestate NSF

FCE Ultra X[SVN 2929]

Author: ansstuff | Date: 17 kwietnia 2013 20:08:55

  • win32: updated 7z.dll to v9.22

FCE Ultra X[SVN 2928]

Author: zeromus | Date: 17 kwietnia 2013 19:24:47

  • add missing mmc5 savestate variables

FCE Ultra X[SVN 2927]

Author: xhainingx | Date: 17 kwietnia 2013 17:29:06

  • added appropriate constness to Config::getOption functions
  • Previously the Config::getOption functions were not marked as const,
  • This prevented them being called through a const Config * as I was
  • attempting to do. I've marked them as const member functions
  • as well as changed the iteration to use a const_iterator.

FCE Ultra X[SVN 2926]

Author: xhainingx | Date: 16 kwietnia 2013 22:14:42

  • C++11 compliant string literal concatenation

FCE Ultra X[SVN 2925]

Author: xhainingx | Date: 16 kwietnia 2013 21:53:01

  • switched header files in sdl/ directory to c++ headers

FCE Ultra X[SVN 2924]

Author: ansstuff | Date: 16 kwietnia 2013 18:12:45

  • * Tracer: added "Log Cycles count" and "Log Instructions count" options

FCE Ultra X[SVN 2923]

Author: ansstuff | Date: 14 kwietnia 2013 14:47:06

  • * Debugger: fix mouse wheel scrolling by whole instructions

FCE Ultra X[SVN 2922]

Author: zeromus | Date: 14 kwietnia 2013 01:17:46

  • fix win32 compilation errors

Tagi: Nintendo, Nes

wstecz17/04/2013 23:07
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-93-g4d580c32c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-96-gb5db387bf
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3026-gbb0c0d3d2 2019-04-05 22:52:06
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Duck Hunt"

Retro T-Shirt Duck Hunt - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt