Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 06:12:01 (only V8 core)
- Commit alpha's bugfix patch for issue 89 (EmuLua savestate.create() return an invalid state object when passed argument)
Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 02:33:11
- Upgrade Direct3D8 to Direct3D9, then modify Direct3DCreate9 parameter (Direct3D works on remote desktop now *sigh*)
- Note: I copied DirectX files from SDK June 2010, except ddraw.lib.
Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37
Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:52:54
- TODO: Should we clarify the names?
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:00:40
- * Remove libjpeg since we have apparently never used it.
- Why was it added at first place?
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:59:54
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:58:17
- * Partial zlib 1.2.7.
- I am not a fan of including 3rd-party libs, but anyway.
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:01:42
- Fixed RTC weekday for GBA_CORE_V7.
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:49
- * Added Overwrite movie mode.
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:28
- * Added options to insert/delete input frames at current position.
- * Added XOR movie mode.
- * Some minor fixes.
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:20
Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:07
- Fixed a case of memory leak when out of memory... and some minor stuff.
Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 04:23:30
- No longer using png_structp internals directly.
Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 02:14:02
- Fixed the status bar in GBC 007 broken on r467.
Tonic Trouble (Ubi Soft Entertainment Software, 2000)
Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:32:01
- Removed something left over through play-around.
Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:50
- Fixed many text-missing problems in GBC games such as Tonic Trouble,
- Hunter X Hunter - Hunter no Keifu and Monster Rancher Explorer.
Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:42
- * Fixed Issue #84.
- * And EOLs in lua-engine.cpp. (why all the time??????)
Author: gochaism | Date: 23 marca 2013 14:12:17
- Lua: add memory.registerread()
Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:51:53
- Replace bundled lua51.dll with the one from other TAS emulator. It no longer crashes with 'require("iuplua")' (I used iuplua51.dll in Lua for Windows and got heap corrupted error)
Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:37:37
- Delayloads lua51.dll (update only VS2010 project, since others looked not maintained. Add /DELAYLOAD to others as well, if needed)
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.12.3-1319-g419692832
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022
Wersja tym razem eksperymentalna emulatora Cemu udającego konsolę Nintendo WiiU. Czyli czas powrócić do Hyrule i pozwolić mu zejść z drzewa?;)
[Java] Multi - Emulicious 31/05/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[n64] M64p 02/06/2022
M64p, którego przyznam się szczerze rozwój średnio obserwuje, pozwala na emulację Nintendo 64 pod Windowsy i Linuksa - robi to w miarę poprawnie i nie można w żaden sposób odebrać mu całkiem zacnej emulacji tej konsoli Nintendo. Dzięki fuzji muppen64 z paraLLEl-RDP (emulacja chipu graficznego N64, napisanego praktycznie od nowa i wykorzystującej Vulcan, czyli ...
[NDS] DeSmuMe x64 0.9.13 23/05/2022
DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji - to prawdziwe święto, może nie tak ważne jak kiedyś, gdy DeSmuMe był jednym z dwóch, trzech najlepszych emulatorów tego sprzętu. Teraz przede wszystkim dzięki MelonDS, tak rzadkie pełne wersje stają się fajnym uzupełnieniem programów a nie super wyczekiwanym programem.