[GBA] VBA ReRecording v24 SVN482

[1] @ Sobota, 11 Stycznia 2014 13:51CET

[GBA] VBA ReRecording v24 SVN482

Wielkie czyszczenie repozytorium emulatora rodziny konsol NINTENDO - GameBoy Advance, GameBoy Color, GameBoy Classic - VisualBoy Advance - M wzbogaconego o opcję ReRecordingu. 

W archiwum znajdują się obie wersje rdzenia VBA-RR - v7 i v8.

VBA ReRecording[SVN 482]

Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 06:12:01 (only V8 core)

  • Commit alpha's bugfix patch for issue 89 (EmuLua savestate.create() return an invalid state object when passed argument)

VBA ReRecording[SVN 481]

Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 02:33:11

  • Upgrade Direct3D8 to Direct3D9, then modify Direct3DCreate9 parameter (Direct3D works on remote desktop now *sigh*)
  • Note: I copied DirectX files from SDK June 2010, except ddraw.lib.

VBA ReRecording[SVN 480]

Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37

  • Fixed Input Display.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN480

VBA ReRecording[SVN 480]

Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37

  • Fixed Input Display.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN479

VBA ReRecording[SVN 479]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:52:54

  • TODO: Should we clarify the names?

VBA ReRecording[SVN 478]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:00:40

  • * Remove libjpeg since we have apparently never used it.
  • Why was it added at first place?

VBA ReRecording[SVN 477]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:59:54

  • * Partial libpng 1.2.50.

VBA ReRecording[SVN 476]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:58:17

  • * Partial zlib 1.2.7.
  • I am not a fan of including 3rd-party libs, but anyway.

VBA ReRecording[SVN 475]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:01:42

  • Fixed RTC weekday for GBA_CORE_V7.

VBA ReRecording[SVN 474]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:49

  • * Added Overwrite movie mode.

VBA ReRecording[SVN 473]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:28

  • * Added options to insert/delete input frames at current position.
  • * Added XOR movie mode.
  • * Some minor fixes.

VBA ReRecording[SVN 472]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:20

  • Incomplete safety.

VBA ReRecording[SVN 471]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:07

  • Fixed a case of memory leak when out of memory... and some minor stuff.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN470

VBA ReRecording[SVN 470]

Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 04:23:30

  • No longer using png_structp internals directly.

VBA ReRecording[SVN 469]

Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 02:14:02

  • Fixed the status bar in GBC 007 broken on r467.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN468
Tonic Trouble (Ubi Soft Entertainment Software, 2000)

VBA ReRecording[SVN 468]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:32:01

  • Removed something left over through play-around.

VBA ReRecording[SVN 467]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:50

  • Fixed many text-missing problems in GBC games such as Tonic Trouble,
  • Hunter X Hunter - Hunter no Keifu and Monster Rancher Explorer.

VBA ReRecording[SVN 466]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:42

  • * Fixed Issue #84.
  • * And EOLs in lua-engine.cpp. (why all the time??????)

VBA ReRecording[SVN 465]

Author: gochaism | Date: 23 marca 2013 14:12:17

  • Lua: add memory.registerread()

VBA ReRecording[SVN 464]

Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:51:53

  • Replace bundled lua51.dll with the one from other TAS emulator. It no longer crashes with 'require("iuplua")' (I used iuplua51.dll in Lua for Windows and got heap corrupted error)

VBA ReRecording[SVN 463]

Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:37:37

  • Delayloads lua51.dll (update only VS2010 project, since others looked not maintained. Add /DELAYLOAD to others as well, if needed)
wstecz11/01/2014 13:51
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.12.3-1319-g419692832
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022 [WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022
Wersja tym razem eksperymentalna emulatora Cemu udającego konsolę Nintendo WiiU. Czyli czas powrócić do Hyrule i pozwolić mu zejść z drzewa?;)
[Java] Multi - Emulicious 31/05/2022 [Java] Multi - Emulicious 31/05/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[n64] M64p 02/06/2022
M64p, którego przyznam się szczerze rozwój średnio obserwuje, pozwala na emulację Nintendo 64 pod Windowsy i Linuksa - robi to w miarę poprawnie i nie można w żaden sposób odebrać mu całkiem zacnej emulacji tej konsoli Nintendo. Dzięki fuzji muppen64 z  paraLLEl-RDP (emulacja chipu graficznego N64, napisanego praktycznie od nowa i wykorzystującej Vulcan, czyli ...
[NDS] DeSmuMe x64 0.9.13 23/05/2022 [NDS] DeSmuMe x64 0.9.13 23/05/2022
DeSmuMe, emulator NINTENDO DS doczekał się w końcu nowej stabilnej wersji - to prawdziwe święto, może nie tak ważne jak kiedyś, gdy DeSmuMe był jednym z dwóch, trzech najlepszych emulatorów tego sprzętu. Teraz przede wszystkim dzięki MelonDS, tak rzadkie pełne wersje stają się fajnym uzupełnieniem programów a nie super wyczekiwanym programem.
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze
Ostatnio dodane pliki

T-shirt "Duck DuckHunt Nintendo 8"

Retro T-Shirt Duck DuckHunt Nintendo 8 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2022 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt