[GBA] VBA ReRecording v24 SVN482

[1] @ Sobota, 11 Stycznia 2014 13:51CET

[GBA] VBA ReRecording v24 SVN482

Wielkie czyszczenie repozytorium emulatora rodziny konsol NINTENDO - GameBoy Advance, GameBoy Color, GameBoy Classic - VisualBoy Advance - M wzbogaconego o opcję ReRecordingu. 

W archiwum znajdują się obie wersje rdzenia VBA-RR - v7 i v8.

VBA ReRecording[SVN 482]

Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 06:12:01 (only V8 core)

  • Commit alpha's bugfix patch for issue 89 (EmuLua savestate.create() return an invalid state object when passed argument)

VBA ReRecording[SVN 481]

Author: gochaism | Date: 11 stycznia 2014 02:33:11

  • Upgrade Direct3D8 to Direct3D9, then modify Direct3DCreate9 parameter (Direct3D works on remote desktop now *sigh*)
  • Note: I copied DirectX files from SDK June 2010, except ddraw.lib.

VBA ReRecording[SVN 480]

Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37

  • Fixed Input Display.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN480

VBA ReRecording[SVN 480]

Author: aquanull | Date: 15 kwietnia 2013 02:53:37

  • Fixed Input Display.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN479

VBA ReRecording[SVN 479]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:52:54

  • TODO: Should we clarify the names?

VBA ReRecording[SVN 478]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 07:00:40

  • * Remove libjpeg since we have apparently never used it.
  • Why was it added at first place?

VBA ReRecording[SVN 477]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:59:54

  • * Partial libpng 1.2.50.

VBA ReRecording[SVN 476]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:58:17

  • * Partial zlib 1.2.7.
  • I am not a fan of including 3rd-party libs, but anyway.

VBA ReRecording[SVN 475]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 06:01:42

  • Fixed RTC weekday for GBA_CORE_V7.

VBA ReRecording[SVN 474]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:49

  • * Added Overwrite movie mode.

VBA ReRecording[SVN 473]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:28

  • * Added options to insert/delete input frames at current position.
  • * Added XOR movie mode.
  • * Some minor fixes.

VBA ReRecording[SVN 472]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:20

  • Incomplete safety.

VBA ReRecording[SVN 471]

Author: aquanull | Date: 8 kwietnia 2013 05:36:07

  • Fixed a case of memory leak when out of memory... and some minor stuff.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN470

VBA ReRecording[SVN 470]

Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 04:23:30

  • No longer using png_structp internals directly.

VBA ReRecording[SVN 469]

Author: aquanull | Date: 6 kwietnia 2013 02:14:02

  • Fixed the status bar in GBC 007 broken on r467.
→ [GBA] VBA ReRecording v24 SVN468
Tonic Trouble (Ubi Soft Entertainment Software, 2000)

VBA ReRecording[SVN 468]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:32:01

  • Removed something left over through play-around.

VBA ReRecording[SVN 467]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:50

  • Fixed many text-missing problems in GBC games such as Tonic Trouble,
  • Hunter X Hunter - Hunter no Keifu and Monster Rancher Explorer.

VBA ReRecording[SVN 466]

Author: aquanull | Date: 5 kwietnia 2013 23:15:42

  • * Fixed Issue #84.
  • * And EOLs in lua-engine.cpp. (why all the time??????)

VBA ReRecording[SVN 465]

Author: gochaism | Date: 23 marca 2013 14:12:17

  • Lua: add memory.registerread()

VBA ReRecording[SVN 464]

Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:51:53

  • Replace bundled lua51.dll with the one from other TAS emulator. It no longer crashes with 'require("iuplua")' (I used iuplua51.dll in Lua for Windows and got heap corrupted error)

VBA ReRecording[SVN 463]

Author: gochaism | Date: 2 lutego 2013 04:37:37

  • Delayloads lua51.dll (update only VS2010 project, since others looked not maintained. Add /DELAYLOAD to others as well, if needed)
wstecz11/01/2014 13:51
Inne treści związane z tematem
[gba] VGBA for Windows 5.9 [gba] VGBA for Windows 5.9
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy Advance, robi to całkiem przyjemnie i od września całkowicie za darmo (autor uwalnia kolejne swoje ...
[MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 23 [MULTI] Lsnes (Beta) rr2 beta 23
Opublikowano kolejną wersję emulatora LSnes Delta, który specjalizuje się w zapisie przebiegu gry, a oparty jest na rdzeniu bsnes byuu. Klon Bsnesa jest usprawniany przede wszystkim z myślą o rejestrowaniu przebiegu emulacji, co TAS'owców na pewno ucieszy, a zwykłych graczy trochę może odstraszyć, zważywszy na wygląd GUI. 
[SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 22/05/18 [SNES] Snes9x 1.55 TestBuild 22/05/18
Nowy Testbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X. Spore ożywienie pozwala wyrokować, że pewnie niedługo pojawi się nowa oficjalna wersja. A póki co obsługa shaderów w formacie .glsl. Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.55
[Multi] kindred 1.11 Preview Build 1 28/05/18 [Multi] kindred 1.11 Preview Build 1 28/05/18
KindRed, dawniej SuperSlueth, ma pozwolić zaemulować nam większość konsol z rodziny Nintendo - póki co, pozwala spokojnie pograć w gry z Super Nintendo i Game Boy Color. Obecnie kindred dozbrajany jest również w emulację PC XT/AT...
[WIIU] Cemu 1.12.1b [WIIU] Cemu 1.12.1b
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Great Escape"

Retro T-Shirt Great Escape - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt